Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Han heter James Borg, o han har jag till mina hästar. En snygg o riktigt trevlig, som min shettis har fattat tycke för direkt !! Han brukar vara ganska vrång mot de andra. Men James, han är riktigt bra o är lugn mot mina hästar. Han är ett par år yngre än mig såg jag nu :angel: Ja, han ÄR duktig.

*kl*
jag är f.d. karlstadbo (eller rättare sagt Vålberg :angel: ).. gick på lillerud så jag har rännt på färjestad nästan varenda dag i 3 års tid :p
och nu har jag inte vart där sen i juni så det känns lite tomt :(

Hej alla!!!

Jo som sagt jag har varit o jobbat några dagar på Färjestad MEN jag SLET ju ut mig GANSKA rejält så nu är jag till förfogan till någon som ev vill ha hjälp med 1-2 hästar INTE 23 hihihihi det bidde lite mkt:crazy:

Så HEJ igen...

Verrdog.... har du kommit hem nu igen från stallet???

Jag lovar hänga med dig ngn dag ev i helgen o hjälper dig köra din SUUUUUUUPER SNYGGA "Svarten". Bara jag får vila upp mig lite just nu är jag sängliggande o har suuuuuper värk ja man är ju INTE i topp form efter 4år liggande i soffan hehehehehe:angel:

Kraaaaam på ER någon här???;)

Ska snart beställa Pizza mumms mumms:D

Ble tvungen att åka och köpa mej lite godis åxå:) Men nu är jag här.

Låter bra att du vill bli med mej upp. Lovar, ska INTE slita ut dej.

Allt för mycket;)

Ble tvungen att åka och köpa mej lite godis åxå:) Men nu är jag här.

Låter bra att du vill bli med mej upp. Lovar, ska INTE slita ut dej.

Allt för mycket;)

ÅH TACK!!!! Kanske lagom utsliten hihihihhihi

JA!! Det räcker att få lite frisk luft o att jag får röra på mig lagom hahahahaha INTE så jag är döööende hihihhi

Nu ska jag strax äta Pizza:p mumms fillibaba....:banana:

Låter perfetkt det. och sen om han är snygg åxå så är ju de ett + i kanten:angel:

Måste göra dig lite besviken, Veronica :angel: Han ÄR sambo o pappaledig från kliniken, men klart han åker runt o verkar/skor åt andra, det är ju hans företag.....Oj, nu kom jag på att jag måste boka en tid nu snart. Har fått avboka förra gången pga att jag skulle åka bort då.

ÅH TACK!!!! Kanske lagom utsliten hihihihhihi

JA!! Det räcker att få lite frisk luft o att jag får röra på mig lagom hahahahaha INTE så jag är döööende hihihhi

Nu ska jag strax äta Pizza:p mumms fillibaba....:banana:

Vad fick dig att vilja jobba hos 'skojarna' ??? :p

Måste göra dig lite besviken, Veronica :angel: Han ÄR sambo o pappaledig från kliniken, men klart han åker runt o verkar/skor åt andra, det är ju hans företag.....Oj, nu kom jag på att jag måste boka en tid nu snart. Har fått avboka förra gången pga att jag skulle åka bort då.

Ja men de gör inte så mycket. är att en upptagen "kvenna" jag åxå:)
Fast har inga barn och är INTE pappa ledig:D

Jag:o......

Förlåt!

Hahahaha. Visst är det alltid skoj o börja hos dom nångång IGEN (??) på äldre dar :p men just nu vill jag INTE för allt i världen jobba hos skojarna IGEN. Min styvfar kallar dom för 'jävla skojare' ... ;)

Jag har egna, så det duger o jag behöver INT slava åt nån skojare igen....hehehe.

Ja men de gör inte så mycket. är att en upptagen "kvenna" jag åxå:)
Fast har inga barn och är INTE pappa ledig:D

Haha, jag är en stolt singel toka :banana: Så jag är inte desperat...Inte ännu. Fast lite flirt med hovisen gör väl inget, tycker jag. Han ÄR rolig, ja! Skrattar såfort jag skojar om något.

Till Moderatorn (inte säker på vem som har denna sidan)
Är det ok att vi har en liten snack tråd vi karlstad bor såhär? Om vi följer reglerna. Blir ju lite som vår egen lilla Karlstadsekt:)

Tackar på förhand!

Fast ena nackdelen med hovisen är att han är dyr, men jag tycker att han är värd varena korvöre. Han har ju gjort bra jobb med min annars VRÅNGA shettis. Han stod som ett ljus o lät James fixa fötterna. Han brukar annars sparka bakut om hovisen tar bakbenet, men det gjorde killen aldrig mot James. Han ÄR godkänd, enligt minikungen.

Borde jag veta vem du är? Tänkte på eftersom du vet vad jag heter.

Jag är nog väldigt okänd för de flesta, men frågar du nån på travet så vet nog dom vem jag är. Martha t ex vet vem jag är....Men jag ÄR okänd, o är nöjd med det. Gillar inte annars att stå i rampljuset, för då blir jag mindre rolig att ha med o göra då... :p

Du, du vet väl hur man får reda på vad folk heter? Du har ju en häst, o man tar reda på vem ägaren är.... Jag borde bli detektiv, tror jag! :D

Fast ena nackdelen med hovisen är att han är dyr, men jag tycker att han är värd varena korvöre. Han har ju gjort bra jobb med min annars VRÅNGA shettis. Han stod som ett ljus o lät James fixa fötterna. Han brukar annars sparka bakut om hovisen tar bakbenet, men det gjorde killen aldrig mot James. Han ÄR godkänd, enligt minikungen.

Jo de verkade ju som att det kan bli lite dyrt, men om han får ordning på min travis fötter så är det ju onekligen värt de. Men 2000 varannan månad är ju inget jag jublar över direkt

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka