Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Det får gå nåra veckor så får du kommaa till mig o hjälpa med körningen...(när dom är inkörda )

Ja GÄRNA!!!! Hör bara av dig så kommer jag!!!

Sjögren ville att jag skulle komma dit oxå mock hjälp vet du:crazy:

Ser väl inte allt för bra ut på vädrat iaf. Men det märks la i möra. Men de blir väl lite svårare att vara på fältet. Och om inte allt grymt tråkigt med regn. Men vi får hoppas på de bästa.

Ja vännen vi får höras på sms i möra om vädret!!!

Nä nu ska jag glo på lite tv Natti Natti....:eek:

Ja vännen vi får höras på sms i möra om vädret!!!

Nä nu ska jag glo på lite tv Natti Natti....:eek:

De får vi göra. Får se vad ZZ säger åxå. Har inte pratat med henne än idag. Men vi måste ju till stallet vilket som. Så om du bara vill komma upp och stri så är ju de kul åxå:D

Ha de så trevligt i tvsoffan

Haha, jag då lär du få skotta boxar :D

ska jag ta med "Ikea kassen" hem till mig så kan du hämta den här, eller ska den vara kvar i våran selkammare?

Ja GÄRNA!!!! Hör bara av dig så kommer jag!!!

Sjögren ville att jag skulle komma dit oxå mock hjälp vet du:crazy:

Herregud... ?? Utan att du får betalt, eller hur var det då??
Jag personligen är stenhård på detta. Får man inget betalt gör man inget, så det så ... Gratis arbetskraft åt jävla skojare låter inte bra, tycker jag ... :crazy:
Men å andra sidan, det är alltid KUL o hjälpa till t ex köra in unghästar, mocka ibland bara för att man har lite tråkigt är väl okej, men annars INTE :banana:

Ojojoj va du hade fått slita om du vart med till stallet idag:D
Har härjat gärnet där uppe idag. Fått in torv i ena boxen nu och slitit som fan för att få de packat. Var ju bara de att jag missade den lilla detaljen att de faktiskt ska vattnas lite mellan lagren så att det packar sej:o Missade det ja. Så de får ja la göra i morgon.:)

Ska ta och kolla upp selarna i morgon. Så de är fixat om du nu vill bli med upp igen nån gång:D

Hoppas vi inte skrämt iväg dej iaf.;)

Ska ta och kolla upp selarna i morgon. Så de är fixat om du nu vill bli med upp igen nån gång:D

Hoppas vi inte skrämt iväg dej iaf.;)

Näää gumman INTE skrämde NI mig!!!! jag trodde att det var tvärt om hihihihihihi att det var jag som skrämt ER!!!!:crazy:

Jag måste bara få säga GUUUUUUUD vilka fina hästar NI har!!!!! Var stolta över dem!!!!!:p

Tack så mycket vännen. Va såå kul att du blev med upp. Kollade selarna idag och de är bara att tuta och köra:D
Fast idag fick dom vila. Är vääldigt sliten.

Jodå, är här iaf....Men när jag inte är inloggad i mitt nickname brukar jag skumma lite igenom tråden :p ser så att ni sköter er!!

jag är Karlstad-bo....
Har min ridhäst i Härtsöga.... och trav hästen 1km från travbanan.... :rofl:

starport heter hästen.... har haft han i två år....
:rofl: vart har du häst.... jag har en till häst i härtsöga som jag rider... fd travare.. Ana fidelia..

starport heter hästen.... har haft han i två år....
:rofl: vart har du häst.... jag har en till häst i härtsöga som jag rider... fd travare.. Ana fidelia..

Jag har dom i hynboholm, och ridvägen är väl inte såå lång. Brukar va borta på alla era fina sandvägar och rida.
Står du i det stora stallet där de finns massa hästar? Kommer inte ihåg va ägarna heter.

jag är Karlstad-bo....
Har min ridhäst i Härtsöga.... och trav hästen 1km från travbanan.... :rofl:

Jaså, du har hästen där??
Jag har mina hästar ute i Bofasterud, inte så långt från Hertszöga.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka