Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

hade inte någon här häst hos stig på färjestad? eller var där? min förra pass häst leasar Anna Rönning nu tror jag.... Athena heter hästen... Och det var min ögonsten... mådde jätte dåligt när hon flyttades.... Vet någon hur det är med henne nu?

Kan medela att den inte va så bra trampad:angel::angel:
så fort ginosen rörde ett ben så yrde det som snöstorm i boxen....
:rofl::rofl:

JO han hade ju en del spån kan ja ju säga... tänkte att du å erik ska skotta den boxen i morgon... :devil::devil:

Du de va väl snällt att du fick mitt spån! De finns ju inget nytt jue.
Märkte att de inte blev så bra packat. När han kom in så körde han ner mulen och bara yrde om:D Men botten är rätt hård iaf.

hade inte någon här häst hos stig på färjestad? eller var där? min förra pass häst leasar Anna Rönning nu tror jag.... Athena heter hästen... Och det var min ögonsten... mådde jätte dåligt när hon flyttades.... Vet någon hur det är med henne nu?

Jag har tävlat mot anna i monté:D Sues Phantom red hon då

okej... vad heter du? nyfiken när du sa att du tävlade i monté

börjar 4.. ska upp å rida vid 7 snåret.. efter att ja krånglat av skon... kan medela att ena sitter som berg så ja kommer va arg i morgon.....:angel::rofl:

Jag tror det är samma person va? Jag kan ha missuppfattat i och för sig, ville inte snoka efter just vem det gällde i den tidigare diskussionen (eftersom vi inte diskuterar personer här...) men jag tror att det är så.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka