Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Oki, annars misstänker jag att det är Färjestad som diskuteras här och en Åbykusk som blev sparkad i artikeln. Men även jag kan ha fel. ;)

(tänkte inte på att kolla namn iofs)

Oki, annars misstänker jag att det är Färjestad som diskuteras här och en Åbykusk som blev sparkad i artikeln. Men även jag kan ha fel. ;)

(tänkte inte på att kolla namn iofs)

Ja, nu fattar jag. Det finns ju en Karlsson på Färjestad och en Andersson på Åby. Vad krångliga de ska vara då! Det räcker väl med en Patrik i den regionen?

Jo,det var Patrik Karlsson på Färjestad, som åkt dit på en däng av hästarna, ja!

Tja, ibland undrar man om inte det är lite rätt åt dem då o då....:angel: Fast Patrik Karlsson är ju snäll mot hästarna, men den där som misshandlade unghästarna ska nog få en däng av min shettis.... Tur att shettisar vet hur människorna skall tas.

:rofl: Ja, usch så dumt. Får ta och författa en skrivelse till STC om problemet. ;)

Precis. Jag ska föreslå att STC inte beviljar A-licens till någon med liknande namn som annan A-tränare inom 40 mils radie.

Det skulle i så fall inte vara konstigare än andra av STC "reggler", som vi säger på slätten. :)

Jo,det var Patrik Karlsson på Färjestad, som åkt dit på en däng av hästarna, ja!

Tja, ibland undrar man om inte det är lite rätt åt dem då o då....:angel: Fast Patrik Karlsson är ju snäll mot hästarna, men den där som misshandlade unghästarna ska nog få en däng av min shettis.... Tur att shettisar vet hur människorna skall tas.

Stjärnan på Axevalla, menar du?

Hellå alla vart är NI???

Nu har jag läst igenom "alla" nya inlägg o gisses va många!!!

Jag har haft lite o göra hemma städat, tvättat mm mm.

Verre vart är duuuuu????

ZZ vart är duuuu??

Martha vart är du???? Oki är grejorna kvar i selkammaren så kan jag komma ngn kväll "när ingen ser mig" hiihhihihi.

Jo Lenita va har du gjort hos Conny på Långenäs??? Min hemma "bana" hahahahahaha.

Hallååååååååå alla kom nu då!!:banana:

Ingen som har lust o följa med till Stockholm Horse Show Globen 2007??? Ja någon härifrån Karlstad mm? Låter lite kul??

Stjärnan på Axevalla, menar du?

Ja, den dumma stjärnan på Axevalla menade jag! Inte Färjestads Patrik Karlsson.

Jag har på känn att de tränarna som misshandlar sina hästar har nog inget vett i kroppen. Dom gör väl detta för att de vågar inte slå nån människa. Bara en vild gissning. Det dyker ju upp artiklar om grejen lite för ofta att man börjar undra...

Här är jag:)

Har kämpat mej till och från stallet nu. Har super mega ont i ryggen, känns som att nogon skjutit mej eller nått.
Så jag fick snällt inse att jag inte orkade göra nå med ´nån häst idag.

Glopen skulle va kul, men vet inte hur de ser ut för mej framöver än.

Här är jag:)

Har kämpat mej till och från stallet nu. Har super mega ont i ryggen, känns som att nogon skjutit mej eller nått.
Så jag fick snällt inse att jag inte orkade göra nå med ´nån häst idag.

Glopen skulle va kul, men vet inte hur de ser ut för mej framöver än.

Men lilla du säg till så följer jag med dig!!!!

Ska du till stallet i möra??

Jag ska strax iväg o kastrera min lilla kattkille Gustav.

Jag har dina grejor hemma hos mig....Tänkte att du kanske inte ville hämta dom i stallet :D

heidi kemp = glitter hästen :rofl:

När hon kom hade hon glitter över HELA kroppen....
SÅ söt märr :D
hihihih.....:devil::love:

Ja hon kom från staro hon också...den andra (Staro Da Vinci) hade också glitter överallt :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka