Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

hellååååååååååååååå Karlstad!!!!

Finns det någon häääär????:banana:

*kl*

Ingen som ska beställa från H**ks snart. :o
Såg att de hade billiga lädergrimmor i x-full.
Beställningen kom inte upp i mer än 178 kronor ju.
:D

Vad käckt då. :mad: Fick mig genast på bättre humör.

;)

Fast jag funderar på att beställa lite reflexgrejer.... ;)

Det där fick mig genast på bättre humör. :D

Detta är inget livsviktigt. Vill bara ha en läder hängandes. Som passar. Svårt att få tag på. Funderar på en ardennergrimma, men gillar inte riktigt spännena på sidan. Iofs så sätter jag aldrig upp en häst så.

Händer det, så hojta. Sandra vet ju var mina hästars brevlåda bor. :angel:

Det där fick mig genast på bättre humör. :D

Detta är inget livsviktigt. Vill bara ha en läder hängandes. Som passar. Svårt att få tag på. Funderar på en ardennergrimma, men gillar inte riktigt spännena på sidan. Iofs så sätter jag aldrig upp en häst så.

Händer det, så hojta. Sandra vet ju var mina hästars brevlåda bor. :angel:

Visst kan jag hojta... :D Jag kan ju få Sandra att skvallra om din brevlåda... ;)
Bor ju inte så hiskeligt långt ifrån dig ju... :angel:

min häst har x full på alla grimmor så ja köpte den bruna läder grimman... men det var som att försöka trycka på han en full... jätte liten i storleken :mad: samma var det med den blå/röd/vit randiga den var åxå som en full i storlek.... :mad:

Bara så du vet;):bump:

min häst har x full på alla grimmor så ja köpte den bruna läder grimman... men det var som att försöka trycka på han en full... jätte liten i storleken :mad: samma var det med den blå/röd/vit randiga den var åxå som en full i storlek.... :mad:

jag vet de är jättesmå köpte en till lunde men den var jätteliten ser ut som det är samma som de hade då=(

Är du åxå sliten efter denna dagen??
Vet du föresten att de står på apotekets hemsida om detta du vart så FÖRBANNAD för idag:D

Som tur är har jag en med snäppet över full. Så om x-full är för liten på min krake så har de nog felmärkt. :D Han kan även ha vissa i full. Det är som att handla kläder. Det som är okej på längden sitter skit på tvären och tvärtom. Men du, då kanske du har en x-full att sälja till mig. *blinkblink*

Som tur är har jag en med snäppet över full. Så om x-full är för liten på min krake så har de nog felmärkt. :D Han kan även ha vissa i full. Det är som att handla kläder. Det som är okej på längden sitter skit på tvären och tvärtom. Men du, då kanske du har en x-full att sälja till mig. *blinkblink*

Tro mej, hon har nog ett helt gäng:D

men då borde det nog gå bra min är ju en stor xfull har på andra hålet på alla grimmor så då borde den passa!!

Tyvärr så skicka ja iväg den grimman till en annan med en shirehäst så han skulle prova på.......!!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka