Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Hur ser veckan ut för dej Sisi? Hovis kommer denna veckan så ja tänkte att vi kanske kunde ta en tur. Med rockarden:)

ska se om hon kan få ledigt :angel:

Igår var vi ute o promenerade med ettårshingstarna från banan över till ridskolan...ÖVER den läskiga smala träbron :eek: ..in i skogen och där gick vi på stigarna :D ...MEN......det läskigaste av allt var ju när dom STOOOORA hästarna sprang fort på rakbanan :eek: :eek: :love:

Senast ändrad:

ska se om hon kan få ledigt :angel:

Igår var vi ute o promenerade med ettårshingstarna från banan över till ridskolan...ÖVER den läskiga smala träbron :eek: ..in i skogen och där gick vi på stigarna :D ...MEN......det läskigaste av allt var ju när dom STOOOORA hästarna sprang fort på rakbanan :eek: :eek: :love:

Så hon får jobba hos dej nu i stället? Kan tänka mej att de kanske är lite bättre:angel:
Jo den där bron ä'r ju inte att leka med direkt:D

Hon vill ha hand om EN häst...så Rock the World alias "Majken" är i hennes vård nu :D

Dom uppförde sig exemplariskt i går.,.....ÄVEN fast bron var slirig o blöt...duktiga pojkar :love:

Hon vill ha hand om EN häst...så Rock the World alias "Majken" är i hennes vård nu :D

Dom uppförde sig exemplariskt i går.,.....ÄVEN fast bron var slirig o blöt...duktiga pojkar :love:

JA!!! Majken är såååååå gooo o fin o så SNÄLL!!

Idag var premiären de sattes i vagn o guuud så duktiga de var dessa killar!!!!
Ja jag är MYCKET mör o gooo i kroppen idag men inte lika mkt som förut men vi ska ta nya tag i möra igen!!!!

Hej Majken hej hej:banana:

JA!!! Majken är såååååå gooo o fin o så SNÄLL!!

Idag var premiären de sattes i vagn o guuud så duktiga de var dessa killar!!!!
Ja jag är MYCKET mör o gooo i kroppen idag men inte lika mkt som förut men vi ska ta nya tag i möra igen!!!!

Hej Majken hej hej:banana:

Va kul att du hittat en goding:D

Hallå??? jag ser att ingen skrivit något här på några dagar??:(

Ja jag har varit hemma idag o "vilat":o upp mig lite:angel:

Jo nu ska jag testa o sätta in kort här!!!

Om detta går så är det en bild på den lilla killen som mjag ska ha som "passhäst" hos Sonja ja han har många namn Majken, Pelle, Rocky ja mm mm men jag kommer INTE ihåg hans riktiga namn:crazy:

Åh det gick JIPPI va duktig jag är!!!!

Ett till på SÖTISEN "hemkoket" Jags

Senast ändrad av en moderator:

Martha!? Kan inte du ha EN passhäst åt mej åxå. Är ju sjukskriven, men behöver nått som gör att jag kommer ut bland folk lite.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
330
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka