Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Ja hon står på banan och är jättefin o snäll :love:
Bild finns i "älsklingstråden"

kl

Jasså här jobbas det hit o dit :D

Vilken James? har inte hört talas om.. :smirk:
Jag har Patrik som hovis ja :D

Haha, vilken bedrift :rofl::rofl:

Precis hehehehe :p

Jo Martha JÄTTEKUL!!! När jag skulle gå på rakbanan med hundarna (som var avstängd) så var ju hela skogsbanan med hästar :mad: så det var den turen med hundarna...:(
Så då tänkte jag att jag tar mig en tur när jag kommer hem MEN när jag skulle ta ut hundarna ur buren så hade Chy bitit av kopplet i tre delar kuuuuuuuuul :cry: kostade ju bara 200 kr (jävla göbbe som ej tagit av det!!!) jaja jag hade ju "bara" ett gammalt som jag kunde använda så jag tog ut henne o de andra 2 o Chy blev suuuuper GLAD o ryckte till så "lilla" jag dramp omkull i snön o slog i mitt knä o nack JÄVLA HUND!!!!
Så nu är hon BILLIG!!!!!!!!!

Jo innan detta när jag kom hem o skulle parkera så "faktiskt" så körde jag JÄTTESAKTA o skulle parkera så var det så J..... halt (sommardäck) så att bilen GLED frammat o tur att det var ett träräcke innan slänten så det bidde STOPP :bow: för annars hade Sisi o hennes hundar hammnat ute på E18 i en J..... fart!!!! Såååå GUD var nog med mig då..... :bow: H*J*Ä*L*P :crazy:

Så Martha i möra bitti kanske jag borde åka med dig :idea: Eller va tror du?

Senast ändrad av en moderator:

Oj då...Ja du behöver inte köpa trisslotter iallafall :rofl: :rofl:

Åk med mig du, det är nog säkrast det......

Oj då...Ja du behöver inte köpa trisslotter iallafall :rofl: :rofl:

Åk med mig du, det är nog säkrast det......

OKI!! :) Kanske säkrast nu när jag har sommardäck!! Men jag lovar när jag bytt till vinterdäck kommer värmen igen :crazy:

Eller va tror NI :confused:

det ska ju bli varmt till helgen igen, men vintern komer ju ändå så vintredäcken sitter ju inte på i onödan....

Är också från Karlstad - Har dock raggsocka (Islandshäst) själv och en sambo som har en 3-årig travhäst! Tycker att travet är mycket skojigt, spännande & intressant. //Linda

Vår knäppgök - Som blev valack igår!

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
330
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka