Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Är också från Karlstad - Har dock raggsocka (Islandshäst) själv och en sambo som har en 3-årig travhäst! Tycker att travet är mycket skojigt, spännande & intressant. //Linda

Vår knäppgök - Som blev valack igår!

Åh en Islandshäst lyllos!! :bump: Jag skulle oxå vilja ha en men är ju för "FET" :rofl:

Jag har en av hästarna uppställd på Långenäs vid Edsgatan, och den andra vid Kil, hos Berglöf :)

Jag har en av hästarna uppställd på Långenäs vid Edsgatan, och den andra vid Kil, hos Berglöf :)

OK!!!! Den ena står hos Malin eller??? Ja Jagare såg jag live i måndags en otrolig fin o BRA häst!!! Äger du dem ensam eller?? :smirk:

Ja Berglöf har ju bara där så det är ju på samma ställe...

Jag ska göra ett byte nu, Friendly startar ju på måndag och sen blir hon kvar hos mig på banan...da Vinci får bli "Kilsbo" istället

Nänä :D

Zassa blir kvar hos mig på banan, det är ett UNDERBART exemplar av travhästen......fråga Sisi ( hon fick äran att köra henne idag )

Nänä :D

Zassa blir kvar hos mig på banan, det är ett UNDERBART exemplar av travhästen......fråga Sisi ( hon fick äran att köra henne idag )

JA!!!!!! Nu du Werrdogsan har jag tagit henne nu är hon bara min..... :love: Näää men skämt o sido guuuud vilken "underbar" :love: häst :d Henne "kommer" jag köra fler gånger :D hihihihihihi JA om jag får för Martha :o

OK!!!! Den ena står hos Malin eller??? Ja Jagare såg jag live i måndags en otrolig fin o BRA häst!!! Äger du dem ensam eller?? :smirk:

Jaa, tinkern står hos Malin. Jagare står hos Berglöf , vilka hästar har du hos Malin ? :)
Jag och min kompis (som har tinkern) delar på buke-0liver :) så därför kan det bli lite snurrigt ibland... :bump:
Jagare är inte bara min utan min och min brors, och min pappa :banana:

Nejj ska du flytta friendly kisses?
Då har jag ju ingen att rida när jag jobbar åt johan... buuhuu:cry:
För red busi star som jag red där har flyttats till skolan ( lillerud )

Säg till om du behöver hjälp om hon ska ridas någon gång =)
Minns när jag red henne och det började bli höst... Travade på en sand/skogs stig nästan borta vi bofasterud.. :D:D Det var underbart :D

LYCKA TILL PÅ MÅNDAG :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
330
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka