Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Ja du är välkommen, hon ska i stort sätt bara ridtränas inne på banan också...det är fint på ridstigen bakom ridhuset... :bow:

någon som vet när dom har provlopp på Färjestad?
Har dom speciella för montéhästar eller kör dom blandat?

Nejj ska du flytta friendly kisses?
Då har jag ju ingen att rida när jag jobbar åt johan... buuhuu:cry:
För red busi star som jag red där har flyttats till skolan ( lillerud )

Säg till om du behöver hjälp om hon ska ridas någon gång =)
Minns när jag red henne och det började bli höst... Travade på en sand/skogs stig nästan borta vi bofasterud.. :D:D Det var underbart :D

LYCKA TILL PÅ MÅNDAG :D

Oki detta är jag som hjälper Martha på banan hej hej Jo va jag vet så ska Martha rida henne oxå mkt för va jag vet så gillar Friendly det jätte mkt. Du är säkert JÄTTE välkommen in på banan o hälsa på :)

Det ska bli jätte spännande att få in henne på banan hon är ju syster till min lilla pass häst "Pelle" Rock The World!!!:bow:

provlopp för monte har jag förstått att det körs om det är ett visst antal hästar anmälda... står på hemsidan ;):idea:

Jag kommer gärna in till banan...:D

någon som vet när dom har provlopp på Färjestad?
Har dom speciella för montéhästar eller kör dom blandat?

De hade provlopp idag!!! Jo de brukar ha det på onsdagar men vet ej om de har monté provlopp? :confused:

jag är inne på banan minst 2ggr i veckan... imorgon ska jag in ;) Skola.... Såg att skogsbanan är stängd.... kul att köra nästan ala hästarna inne på rundbanan....:crazy:

Nu... ska jag leta reda på min kamera och leta fram bilder.... har någon på fiendly och kanske en på hunter ... synd att jag missade kameran när heidi "glitterhästen" kemp kom... sååå söt:love:

Jaa, tinkern står hos Malin. Jagare står hos Berglöf , vilka hästar har du hos Malin ? :)
Jag och min kompis (som har tinkern) delar på buke-0liver :) så därför kan det bli lite snurrigt ibland... :bump:
Jagare är inte bara min utan min och min brors, och min pappa :banana:

Nää jag har inga hästar hos Malin! Jag känner henne bara..:smirk:

Här är hon nästan nyfödd :love:

198951.jpg

friendly eller glitterhästen?:D

Söt som godis:love:

provlopp för monte har jag förstått att det körs om det är ett visst antal hästar anmälda... står på hemsidan ;):idea:

Jag kommer gärna in till banan...:D

hur många hästar ska det vara för att det ska bli av då?
Behöver testa min i ett lite "snabbare" jobb tänkte jag..
Kanske vi kan rida tillsammans då? Vad har du för häst?

kostar det att vara med i provloppen??

såg nu att minst 3 montéhästar krävs. Vet ni om det brukar vara något med montéhästar eller är det sällsynt?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
330
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka