Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Ja han är helt underbar, så snäll. Vi åkte till Skråmsta stuteri med mamman och "beställde" en grå hingst och turen var på min sida för en gångs skull :love:

Oki kom han nyss till Niklas??? För jag har sett en Tap Inare hos han..

Nja, han kom i slutet av augusti (direkt från betet). Niklas har ju en grå 2- åring oxå (tror den är 2 el 3).

Det var det säkert. Vad har du för häst då?

Här kommer några bilder på Jumjums nya outfit;)
CIMG3849.jpg

CIMG3853.jpg

Oh my Goooood :eek::eek::o

Lite i stil med fuxmärras( som står i "mitt" stall på banan) lila/skära rutiga täcke :cool::cool:

Jodaaa, den där hästen är fin. Gamla travare ska man ta vara på! :love:

lycka till idag martha med friendly...
själv så ligger jag hemma med feber... jag får se det på tv :idea::devil::):D

aa jag såg de på tv.....
hela första volten hoppade ju :O Erik´s märr stod ju nästan på bakbena.....

Du får säga hur det gick hos vetrinären...

min 22 åriga vallack är jätte svartsjuk på jumjum´s täcke =)
Och så hälsar han att inget slår hans schackrutiga benlindor :D Ska fixa en bild på dom...

aa jag såg de på tv.....
hela första volten hoppade ju :O Erik´s märr stod ju nästan på bakbena.....

Du får säga hur det gick hos vetrinären...

min 22 åriga vallack är jätte svartsjuk på jumjum´s täcke =)
Och så hälsar han att inget slår hans schackrutiga benlindor :D Ska fixa en bild på dom...

Jumjum är mycket stolt över sitt täcke:D Och bandagen med glitter.

kanoncoolt tycker jag oxå;)
Ni som har lite koll inne på banan, är det fler stall som det är förkylda hästar i ?
Jag var och hälsade på min juvel under helgen och hela stallet stog och hostade och snörvlade hos Niklas.:eek:
Bläääääää, jag vill inte ha med mig det till mitt stall. Vi ska ju starta på måndag:)

Det var väl förmodligen "snorungarna" det smittar ju nästan aldrig till de äldre hästarna.

Pojkvänner borde nästan dödas när dom vägrar tt förstå att man vill sova på morgonen när man inte kan de på nätterna!!!:devil:'
Men min va verkligen trög idag. Hans klocka ringer första gången strax innan 7. sen snozar han en gång och stänger av igen. Pim börjar gråta och vill ut, men karlsloken ligger kvar!!!:eek: Så jag får gå ut med honom.Sen när jag kommer in tror han att jag vill mysa, så fan heller. Jag vill sova. Å han fattar inte. Sen suckar han och går upp. Efter en stund kommer han in igen... De va blixthalka ute så syrran kommer lite sent..

Jaha, sätt dej i köket då å låt mej va tänkte jag. Jag vill sova. Nej men då ska han ligga och prata med mej för jag är ju nästan vaken.

Gaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh:devil::devil::devil::devil:

Och nu när han åkt kan jag inte somna om. Förbannade kalrslok!!!!

Va bara tvungen att få ur mej det

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
330
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka