Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köra, det var det länge sedan jag gjorde.....
Då kanske du åxå vill bli med upp och ut på några varv på fältet
Låter jättekul!!! När brukar du vara ute? Jag jobbar ju på dagarna så det kanske kan vara ett litet problem...
men hallå ..........
Susanne vart tog du vägen?
Uuuuhhhhhhh vad less jag blir på galopper! Heffaklumpen lever farligt nu
Hej Susanne
Äntligen!.................... nädå.
Men vi kanske som sagt kan köra ihop nån dag, jag har tagit hem min lilla grå nu och var ute på premiär tur idag. det gick så bra och han var så snäll vi mötte bilar och hästar och han gick i vattenpölarna utan problem min lilla kille. Det har verkligen varit nyttigt för honom att vara nere på banan ett tag.
Ja och beträffande Alba i kväll så har jag väl inga förhoppningar, hon är ju så korkad så hon hittar väl på några hyss som vanligt. Men......... fungerar hon så är hon jävligt bra.
Till helgen hämtar vi vår nya nordis oxå
Verrdogan?? Hur går det för Ginos ryggsår?? Hörde han var lite ilsk! hehehe Stackars liten
Sprids de så fort?
Jo han är väl inte på top direkt. Väntar på att vet ska höra av sej så han kan få nå lugnande så man kommer intill och kan se hur de ser ut.
haha nämnde det på ica förut att de va synd om han!
var kvar i stallet i ca en timme efter du åkt å gino mumsa å åt så han var inte sämre iaf!
Jo jag hörde av din stallkompis att han inte mådde så bra!
Nääää men va kul att grållen funkar!!! Var det han som varit på kliniken??? Såg Niklas gick dit med en av dessa grållisarna???
Åh ska NI köpa en nordis till??? Hur gammal???
Jag ska dit o köra Zassa i möra då kanske jag ska svänga in o kolla läget när jag drar ut??? Brukar skritta förbi Sterners när jag drar iväg!!
Hur gick det på travet igår???
Kraaaaam
jo di lyssner vääääldigt bra! ja sa det att han får inte ha täcke alls nu å så sa ja det att vi får väll hoppas på att det inte blir värsta ovädert nu då..
ja men blir det för kallt å dåligt så sätter ja ju på han täcke.... blev hans svar... men nej han får inte ha täcke då heller sa ja men han kommer väll ändå ha täcke i morgon om det är kallt eller regningt...
Ne, han har massa ont
Såhär synd är de om honom