Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Måste bara få visa denna coooola bild på min Nyfödda Skogistjej!!! :cool:

Eller va tycker Ni om bilden?

En annan har ju inet fått nå kisse bäbisar ännu :crazy:

Vet va och kollade på Gino idag, eller ja kollade och kollade, han kunde se att hästen har ont, så mycket närmre än så kom han inte.
Så han skulle komma i morgon igen och söva honom så vi kan raka bort allt hår och se hur de ser ut.

Gud vilken söt katt.. när kan jag komma och hämta den :devil: Jätte gullig..

Nej nu är det dax för mig att lägga ridsadeln på hyllan för mig... Jag som flera andra har tröttna på Härtsöga... Så nu blir det att träna travhästen och lägga ner tid på den nya hästen som jag ska köpa. En liten shettis.. Så det kommer mest bli ridning på jobbet (krontorp över jul). Efter 2år snart med härtsöga tänker jag lämna stället... ska bli skönt. Får mer tid att vara i stallet där jag har tobben (travarn).

Dock kommer inte monté sadeln hamna på hyllan. Kommer fortfarande rida travhästar...

Gud vilken söt katt.. när kan jag komma och hämta den :devil: Jätte gullig..

TACK!!! JA!! Visst är hon söööööt men ev ska hon få stanna här hemma o ev bli min nya avelshona:love:

MEN det finns en annan kisse du kan få hämta :angel:

Behöver ev någon som tar hand om denna FINA kisse :d

heffaklumpen.... är det ni som har haft poppson... vallacken som stod i härtsöga för ett par år sen?

när vi ändå är inne på söta bilder måste jag få visa denna. Fick den av ZZ. Det är på min ena hund och min katt

heffaklumpen.... är det ni som har haft poppson... vallacken som stod i härtsöga för ett par år sen?

Jajamensan, det stämmer bra det. Men vi sålde honom i höstas. Tyckte inte det var så roligt längre.:(

okej... a han var fin... såg han bara på tävlingsbanan...
hade inte häst i härtsöga när ni stod där....

förresten.. har ni en boxplats ledigt åt en liten shettis ? skickade ett mejl till er via blocket... är i behov av box nämligen...

du kan ju skicka ett PM..

vill veta vart stallet ligger...

Har ni kvar kallblodet då? spang brage tror jag att hette...

KRAM...

okej... a han var fin... såg han bara på tävlingsbanan...
hade inte häst i härtsöga när ni stod där....

förresten.. har ni en boxplats ledigt åt en liten shettis ? skickade ett mejl till er via blocket... är i behov av box nämligen...

du kan ju skicka ett PM..

vill veta vart stallet ligger...

Har ni kvar kallblodet då? spang brage tror jag att hette...

KRAM...

Jooo va jag vet så har hon 2 platser lediga i ena stallet..

Åh va kuuul om du kommer utåt oss!!! Frendly står ju på gården brevid så då kan du ju komma dit o rida henne...;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
269
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 613
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar