Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

såg dom i hagen =) kul att se rockrose så pigg och fin.. sist jag såg henne såg hon så dyster ut.. tror hon hade ont av "såret på bogen" red henne sista gången på midsommar innan ÅDI ryckte av skorna så fick hon gå i hagen =)

ska bli kul å se när hon kommer ut på banan =)

17550735.jpg

LILLEN !:banana:

knapplån

Jag är precis hemflyttad igen efter två år "utomlands"(dalarna ;) ) och är bosatt i grannstaden Kristinehamn.
Fick otroligt blodad tand efter att ha varit hästskötare hos Witasp/Frick i ett halvår men känner mig nog lite tappad i trav-värmland.
Någon som vill ha sina hästar körda? ;)

Har pm:at dej!

Efter jag skrivit detta ska jag gå o lägga mig!! Måste få tummen uuurrr hahaha.

Ni alla som bor här i trakterna kan ni inte vara snälla och skriva ner vad allt kostar er , alltså det viktigaste foder, verkning, strö, vaccination, avmaskning, försäkring etc etc. Söker ju med ljus o lykta efter en passande gård och ska därmed ha hästar hemma så ingen inackordering. Men vill ändå ha lite o räkna på såhär i förväg.

Vi ses snart alla glada :bump:

Natti natti

Tjenis penis! ;)
Oj, krångliga frågor du ställde!! :eek:
Jag betalar 'bara' 500 spänn i månaden för att hålla 3 ligister på plats, om man säger så. Det är bara tillfälligt som de får knalla där.
Sedan övriga saker som käk,vacc, m.m. har jag lite svårt att räkna ut hur mkt allting kostar.
Vill du veta mera får du PM:a mej!! :bump: annars så tror dom andra härinne att jag har ngt fuffens för mig

:D

Är det normalt att man längtar så mycket efter egen häst så att det verkligen gör ont i hjärtat :confused:

Här är en go ¨gla :D

Idag har jag o sisi kört nästan till skived med pållarna ( 1,6 mil) i BRA tempo....Grabbarna på banan fick sitt "varv"

Någon som vill säga vad ni pejjar för era hästar? Hö kostar? kraftfoder kostar? etc etc Måste ha lite o räkna på :bow:

Här är jag iaf =) hihi... lagt in massa snöbilder på ponnierna :P Lillen & Gus :P

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
269
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 612
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar