Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Lillen & Gus

17631439.jpg

Bus Ponnierna:D:D

Jag betalar 2300 + moms för dom som står inne på banan, och 1800 + moms för dom på "gården" , i det får jag på banan, box, halm/spån, hösilage och groov + havre fri tillgång, på gården ingår spån/halm, havre, hösilage o boxen förstås.
Ska du ha själv kanske du klarar dig på 1000-1200 i månaden beroende på vad du väljer.

halmen kostar ca 1 kr/kg
hö/hösilage - 1.30 - 2 kr kg
spån ca 60 kr balen
havren från 1 kr till över 3 på granngården

Jag har besluts ångest.... Jag vet inte om jag ska ta monte eller körlicens nu till våren... något av dom iaf... Vilket ska jag ta :O hehe.... Har ändå ingen monte häst att rida sen i lopp.... blir nog körlicens =)

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

funderar på de....

Du Martha... skulle jag få kunna rida rockan eller friendly litte längre fram någon helg? vore jätte kul =)

Jag betalar 2300 + moms för dom som står inne på banan, och 1800 + moms för dom på "gården" , i det får jag på banan, box, halm/spån, hösilage och groov + havre fri tillgång, på gården ingår spån/halm, havre, hösilage o boxen förstås.
Ska du ha själv kanske du klarar dig på 1000-1200 i månaden beroende på vad du väljer.

halmen kostar ca 1 kr/kg
hö/hösilage - 1.30 - 2 kr kg
spån ca 60 kr balen
havren från 1 kr till över 3 på granngården

Tack så mycket martha :bow: Jag tänkte ha 2 hästar 2st D ponny eller en D ponny och en något större häst. Ska jag räkna på 1500:-/häst tycker du, eller mer kanske?

Nu har jag beställt regn täcke och fleece täcke.....

Storlek 175 :angel: Nejj jag skojja:D 75 haha min lilla Lillen....

Någon som skulle vilja bli min ridinstruktör för en slant i månaden? :angel:

Har gått på ridskola men känner att knappt 30min ridning för 120spänn i veckan! Njae det vette tusan. Plus att man inte fick någon hjälp, eftersom jag är lite rädd :o

Jag är 26år och liten i storleken ifall någon undrar :p
hmmm bara 4år kvar till 30 ju! :cool:

Hör av er ifall någon har lust o spendera lite tid med moi & min sjuka humor :rofl:

:bump: :banana:

du kan komma och rida dressyr på min shettis... hahah:devil:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
267
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 612
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30