Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

hur gåre med letandet på häst/gård ?;)

Finns inte så många här omkring (forshaga kommun,kil..) va o titta på ett igår men det är för dyrt. Man skulle bo i hagfors där finns det ju massa!! Men det är förlångt till våra jobb- Sjukhuset i Karlstad..

Ingen som vill lära ut sina kunskaper för en summa i månaden?? :confused:

:cry:

Vill du rida western.... :angel: ;)
Fast det vete katten om jag skulle vara nån bra lärare... :angel:
Har hållit på med western i 17 år och känner mig bara dummare och dummare för varje år som går....:crazy:

Skall köpa häst när jag köper en mindre gård, men det vore ju "sköj" o lära sig lite innan dess hehe, så jo en häst behövs för tillfället :D

:bump::banana:

Du får gärna låna min Moses hur mkt du vill o rida eller köra!!! Han står på Grava - Rud vid typ djurkyrkogården. Han är suuuuper snäll o både rida o köra!!! :d
Va jag vet så har hans fd fodervärd varit o hoppat han på 4H gården i Karlstad mm.

ÄRLIGT!!! Jag behöver både hjälp med stallhyran o motionen på han ;-( Fick hem han nu när jag tyvärr ej har råd MEN han är ju min ÄLSKLING!!!! Så va gör man??

Välkommen o titta på han!!!

Senast ändrad av en moderator:

TACK Martha för idag!!!!

Utan dig hade den inte gått hihihihiihii:D

Jo om några timmar ska min granne titta på bilen han ska bända o smörja lite på bromsarna så jag kan köra den igen!!!:rofl:

Så vi får höras om i möra!!!! Kraaaaaaam :bow:

Du får gärna låna min Moses hur mkt du vill o rida eller köra!!! Han står på Grava - Rud vid typ djurkyrkogården. Han är suuuuper snäll o både rida o köra!!! :d
Va jag vet så har hans fd fodervärd varit o hoppat han på 4H gården i Karlstad mm.

ÄRLIGT!!! Jag behöver både hjälp med stallhyran o motionen på han ;-( Fick hem han nu när jag tyvärr ej har råd MEN han är ju min ÄLSKLING!!!! Så va gör man??

Välkommen o titta på han!!!

Det är ju så att jag behöver ridlektioner eftersom jag e nybörjare ;)

Hej, är också från Karlstads området :) Är det nån som vet nått travstall som man skulle kunna få jobb i runt karlstad trakten? :D

Ligger denna tråden i graven nu eller? :D hehe

Visar upp en bild på min STORA idol BRAGE :D Som kom 5a i måndags på färjestad. HEJJA BRAGE!!!

17976144.jpg

Hihi! Precis så såg min herre ut på den tiden han startade. Som värsta julpyntade stridsmaskinen :D

Hihi...mycket levande folk här.... hihihi..... På lördag ska jag prova att rida malin och niklas hingst som står i stallet.... hihih

Om ni vill få er ett gott skratt så kan ni komma ner till färjestad på måndag efter 10... vi ska ut på banan och visa upp hur vi rider för kometen plus någon mer....

Jag ska sitta upp på FD berglöf hästen RED BUSI STAR... Hihih... BLIR käk... kan bocka litte :D:D haha

Ja han är vackrast, min Heffaklump:love:

Vad bra att du väckte upp tråden Malin, jag trodde att den hade gått i graven ......

Japp imorgon fm bär det iväg med oss, det är ju tur att trygga Heffaklumpen följer med ut iskogen imorgon så att inte du och Uno rider vilse, hahaha:rofl:

Lägg dig i tid nu så du orkar upp imorgon :)

hihih... ut i skogen bär det av :D hihihi.....
jag ska lägga mig senast 10:angel: hahha....
ska vara kl 9 imorgon i stallet :angel: hur ska jag lyckas komma upp:rofl: hahaha

jisses... nu kom jag på att alba springer ikväll ju... sist missade jag ju de... fick kolla på eftersända lopp-......

hihih....
Lillen fick vandra runt grava-rud... haha....

Ja Alba var duktig och blev 2-a. Behöver jag säga att det blev TRE omstarter bakom bilen !!!!!!!!:eek:

Men hallå !!!!

Har tråden dött igen ???

Jag kan bara tala om att en blivande derbyvinnare fick idag för första gången springa runt sjön i botörp......där lade vi grunden för alla kommande framgångar :bump: :bump:

Nu är ju inte jag från Karlstad då men, framtida E3 vinnare gnuggades i tisdags :p

Vilken av småttingarna? jag ska se om jag hinner runt sjön med svarta hingsten imorgon på en ridtur.
Hur går det med flickorna då? sköter dom träningen bra?

Herregud vad det finns många vägar i skogen att köra och rida på..

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
267
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 612
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar