Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Jags såklart menar jag :D , i morgon är det Rockens tur att ta premiärturen runt sjön....Flickorna går kanon, har faktiskt inget att klaga på i dagsläget.

Ja bättre träningsmöjligheter är svårt att hitta såpass nära till banan

Jag har faktiskt en bild på jags sen jag var inne på banan för någon helg sen och körde fort med to be clear... En trött litten jags låg och sov.... fast jag har bilden i mobilen.. så den har inte hunnit läggas in på datorn än,... hihih...

skulle du flytta någon häst till berglöf?

Oj då :D

Mmmm, vi pratade på att ev byta "Rocken" mot Bear Viking då det tydligen inte stämmer så bra för honom, dom skulle försöka sko om honom därute....men inget bestämt än.
Fast det är ju roligare med Rocken....tanken var ju att Bear skulle gå mera motion bara ett tag istället

Vem är rocken :D?
Björnen är söt.. men han är tyvärr inge vacker :D:P hehehe...
Kul att heidi har börjat springa... hon är så söt :D

Rock the World

Heidi är ju bäst därute vad jag hört men Da Vinci kommer snabbt :bow:

"Mina" har ju inte börjat gå fort än och jag väntar nog nån månad till, så dom får mera motionsmil i kroppen så håller dom bättre.

hihih... lilla "glitterhästen" heidi... hihihi...... friendly då? har hon börjat gått litte galopper i skogen då?

nja, en gång har det passat att dra på i skogen men vi har varit inne till banan och dragit några grävare :D

okej.. hiihh...
jag har börjat med körlicens kursen nu... igår övade vi voltstart på dansgolvet... hahaha...
Idag har det varit en riktig dret dag... Körde en märr på banan.. tittig som ***... allt var farligt.... andra sväng ville hon hem.. men det ville inte jag.. så då blev det en galopp.... sen när man väl hade fått ner henne.. så sprang hon surt.. även när jag la fram pisken så gick det inte... morr... ibland är det tråkigt att köra när hästen verkligen inte fungerar....
Sofia kom in med brage och körde fort... han var JÄTTE fin :D

Tjena hej hej!!!

Jag är lite ledsen idag! :( Moses "fodervärd" sa idag upp allt med honom pga av att hon fick visst en egen!!
Om jag vetat detta skulle hon ju kunna få Moses som sin egen!!! De passade så fint ihop dessa två! :confused:

Men nu har jag satt ut en annons om att jag MOT ALL SORG vill sälja honom :cry:
Jag har fått många svar o även en del som vill ha han på foder ev en tjej på en gård i Ölme :smirk: Hoppas detta nu passar i så fall skulle han få bo med några shettisar i stora vida hagar o beta i JA!!! Detta behöver min lilla Moses :love:

Nä nu ska jag strax iväg till Färjestads travet ska stå o servera smörgåsar i tränarfiket ikväll.
Jo Malin Star Port kom ner o töla med dig!!! Även du Heffaklumpen "Sofia" :)

jag ligger hemma i soffan och ska se de på tv... travet alltså... brukar vara nere där och stri med folk... är så trött idag. Är du men i damklubben el? Fick någon lapp om årsmöte nu... hahaha.....
I morgon drar jag & Fia iväg med Brage till Sundbyholm... Hihihih....
Micke kom förbi Stigs stall förut.. Han pratade om folket på gården där :P hihihi.... Marie skulle tydligen ha kastat vatten glas på någon?
Vi bus red på Rakbanan i Fredags Jag fia och hennes dotter... Jag fick galopp på "Svarta hingsten" :D:D:D Skit kul!

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
267
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 612
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar