Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

hihih..... Imorgon kör jag licens lopp skit kul :D:D:D:D:D:DHar praktik hos stig sjögren.. Så jag fått mig en litten passhäst.. Photogenic Liff tror jag att det stavas... Kört henne i 2 snabbjobb och ett par långsamt, så idag var det provlopp.. 2a "plats" gick i dödens hela vägen... Dom tyckte att jag hade gjort ett bra jobb med henne.. hihih... skämt bort henne väldigt mkt... hihih.... Fast jag hann bara värma henne 2 bakvarv inne på banan innan första loppet..... SUCK... men hon galoppa inget i loppet :D
Syrran är "hästskötare" och tar hand om ponnyplutten i ett par dagar nu.... :D

Hehehehehe det är visst flera som skämmer bort sina passhästar Martha hehehehe

Jag brukar få höra av henne att jag skämmer bort Pelle o Zassa o Moses men jag tycker de kan behöva mkt KÄRLEK ibland

körde idag ett godkänt licenslopp...... trots att det blev en olycka för en efter provstarten så vi fick köra runt i mörkret på innerplan....
Jag har då aldrig varit så närvös för det sprang lös häst med sulk efter sig.... UHH !! :crazy:

GRATTIS Gumman!!!!!! :love:

Imöra åker Moses till ett par "underbara" :d människor. Åh va det känns tryggt o skönt :)

TACKARRRRR :P
Kör licens lopp på torsdag :D:D:D:D

Imorgon orkar jag nog inte gå på trav.... En häst jag hade hos Erik skulle starta.... Dancing Girl.... Rätt så fin häst.... Hon har så bråttom in i boxen bara 200km/h in i den... man får passa sig.... Jätte fin att köra....

Ballerina.. Hur går det med din vallack då?
Hur går det för det fina kallblodet du red väldigt mkt under sommarn/hösten.... Någon start på G?

Jag och min lilla hingst brukar gå på besök hos Martha och Sisi :P Så det blir en liten buketräff haha... Sen heffaklumpen träffar man ju så ofta.. haha :P
Försöker få tag på en rockard åt han... Någon som vet har en till salu för liten ponny?

någon som ska på långfredagstravet?

Jo nere hos oss finns det en gammal sulky till ponny som fam. Braun haft till sin ponny :confused:

GRATTIS Gumman!!!!!! :love:Imöra åker Moses till ett par "underbara" :d människor. Åh va det känns tryggt o skönt :)
Tack tack....Lillen var ju förbi och sa hejdå till han förut ju :D haha.... Och så gick han ner ett par kilo för du var så duktig och borstade han :D hihih :devil: håller på att lägga in bilderna nu :P hihihihhttp://www.starport.pixbox.seFinns bilderna att se på.... alla kommer inte läggas in ikväll... väljer dom finaste,.... min dator är sååååååå dryyyg på att ladda på pixbox..:crazy:

Första bilden klar :D

19107484.jpg

Guuud så fina korten blev!!!! :love:

aa dom är fina grabbarna... ska lägga in mer kort ikväll....
Ska försöka ta kort på Popcorn idag... har inga riktigt bra på han....
hur gick det när ni körde fort då? hihi.... igår "blistrade" jag mitt knä litte.... känns väldigt gött nu i knäet :P haha....

Ni får ta och komma och kolla på licens loppen på tisdag :P hahaha..

Jag har förövrigt läst igenom alla sidor som vi har skrivit här i karlstad tråden.... HAHAHA...
Allt började med att sisikarlstad skulle börja hos kingkong (PK).. haha... Sen hamnade hon hos martha ... sen tittade fler folk in här.. som jag tex... sen heffa tittade in och skrev litte om sin grålle..... jäklar vad tiden har gått fort sen vi startade denna tråden.... haha.... hehehe..... :D

Jag har förövrigt läst igenom alla sidor som vi har skrivit här i karlstad tråden.... HAHAHA...
Allt började med att sisikarlstad skulle börja hos kingkong (PK).. haha... Sen hamnade hon hos martha ... sen tittade fler folk in här.. som jag tex... sen heffa tittade in och skrev litte om sin grålle..... jäklar vad tiden har gått fort sen vi startade denna tråden.... haha.... hehehe..... :D

Ja du bruden här har det hänt en del hehehehe :banana:

Försöker övertala verrdoggan att flytta sina hästar till "oss" på Grava - Rud. Där ute som allt roligt händer :bump:

Ja hon är söt men det bor en liten :devil: i henne :love:

Du får komma o rida henne nån dag...jobb....hon är som en cowboyshäst med inslag av rodeo :rofl:

Ja hon är söt men det bor en liten :devil: i henne :love:

Du får komma o rida henne nån dag...jobb....hon är som en cowboyshäst med inslag av rodeo :rofl:

Ja men sånt gillar jag. De ska vara fart å fläkt i kusarna. Dom ska inte vara som Gino som bara går å går å går. saktare och saktare. Iblend är de knappt styrfat på han :rofl:

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gott folk......
Såg att ni var i stallet förut.... Jag & Fia + hennes ena dotter var ute i skogen på en skritt tur med "svarta hingsten" , heffa & lilla russet.... Jag hann se en blondin i stallet,... haha...

Friendly är en raring.... Har hon börjat med rodeo :O hehee.... Jag minns bara att hon var Pigg och framåt.... :P

Jag hade snyggast ridkläder i somras på krontorp.... Haha...
Pumashorts , linne sen ridskor och shortchaps.... haha.... Vad ska man göra om det är varm :P?

Jag ska försöka få tag på en ponnyvallack som lillen kan gå med i sommar i hagen..... För Lillen vill inte gå med Popcorn i mer än 15minuter.....:devil:

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu blir det buke träff vaaaaaaaa?? Långfredagstrav.... Jag ska dra med mig Heffaklumpen.... Massa roliga och fina hästar som ska starta....

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
265
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 611
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar