Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Det vet jag.... Hihi-..... Ska gå upp tidigt.... Kommer tanten och fodrar på möran..... Så kommer du med fika sen åt mig.... IHIHIHI....

på måndag ska jag ha sovmorgon iaf.... ska ta in vildingarna då.... hihih......

Öjj nicke ringde förut.... Han undrade om jag varit uppe på gårn än... Dom behövde hjälp med hästarna.... hhee....

Tog in stjärnan nere på banan.... Lilla Zassa.... Nej hon var STOOOOOR:D

jamen du är väl bara typ 12 :eek:

Nänä...nu får du faktisk vara en duktig flick och inte gå ut med gamla gubbar på runt 22 år....
Ge han till miiiig :devil:

Hahhaa...... han behåller jag..... hihih..... Hitta någon annan bra till mig då i min ålder... hahha

Du får söka till bonde söker fru nästa år.... hahahha

JAha, skulle de åka upp och fixa hästarna själva då eller var du i stallet när han ringde?
Jag tror stall tomten är där till möran, hon skulle i alla fall fodra kvällen idag.

okejj... vad bra...Nu är det trav... nu är det trav....:D:D:D:D:D

aaa... jäklar..... Han måste ha tänt till igen sen han bytte tränare.... om man kollar på raden....

Nu startar min favorit..... Finders Keepers.... Träffade han när jag var hos Palema på praktik

Ja men gud vilket jävla liv! Om någon borde blivit bortskrämd så borde det väl ha varit du Lenita. Stackare att komma och hälsa på i den cirkusen som det var :cry:

Men idag var det tydligen lugnt, LUGNET före stormen ...........
Det fortsätter nog när *ängeln som aldrig har sagt något* dyker upp i grann stallet efter påskhelgen.

Men varför tar inte dessa underbara gamla gubbar varandra i handen och skaffar ett eget stall där de kan ha sina egna special regler :idea:

Hähä, om du tror såna där småsaker skrämmer bort mig så är du mer än en aning fel ute..... ;)

*Väntar på rapporter om sakernas utveckling*

Hmm det har varit lugnt som en filbunke idag.......nästan.....det var bara en skottkärra som stod i vägen ha ha.:rofl:

Starport ? -Du gör väl avskeds muffins till på tisdag, sista svullar dagen haha ha:angel:

-Ska du börja jogga till stallet nu??? Stålhästen står ju vid stallet :idea:

-Martha, vilka tjusiga påsar du har gjort till flickorna och grabbarna.

:D
Ja visst har jag :rofl:

Men det är dom enda jag har :eek: så vi måste vara vääääldigt rädda om dom .....

Hmm det har varit lugnt som en filbunke idag.......nästan.....det var bara en skottkärra som stod i vägen ha ha.:rofl:

Hähä, inte mer än det? Har han lagt av sig månne....:angel:

Förresten så funderar jag allvarligt på den där lägenheten vid stallet, om nu ingen annan är före mig förståss....;)
Borde kika in nån dag och prata med ägarna kanske... :D

Förresten så funderar jag allvarligt på den där lägenheten vid stallet, om nu ingen annan är före mig förståss....
Borde kika in nån dag och prata med ägarna kanske...

Jamen va fiiint.....gör det :bump::bump:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
264
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 611
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025