Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Jag har sett din häst åxå :bump: Took söt.

Nu känner jag ju ytterligare en bukare så nu vågar nog jag komma på en träff :D

Sen fyller ju jag år på påskafton så då kan vi fira mej lite *blink blink*

Jag håller på att lägga ut annons på han :devil: haha...
Nej men jag behöver någon snäll vallack/hingst som kan gå med han till sommaren... Min lille ska gå ute dygnet runt i sommar.... Behöver en vakthund åt han så inte vargen kommer och äter upp han... hahha nejdå.....

Var du förbi vårat stall också ? annars finns det en kopia av min borta hos martha.... :devil:

Jags och pelle fick vara med på lillens annonsbild... hihihih

Jag håller på att lägga ut annons på han :devil: haha...
Nej men jag behöver någon snäll vallack/hingst som kan gå med han till sommaren... Min lille ska gå ute dygnet runt i sommar.... Behöver en vakthund åt han så inte vargen kommer och äter upp han... hahha nejdå.....

Var du förbi vårat stall också ? annars finns det en kopia av min borta hos martha.... :devil:

Jepp vi va bort en sväng och kikade.
Om jag flyttar mina så kan dom vara nattvakter åt din lilla ;)

Vi var nog ute i skogen då....
Lillen var JÄTTE sur när vi stack.... Han ville med i i skogen.... Men jag kan inte ha med han som handhäst.. :P hahah

Hiihii!
Jag å ZZ prövade att ha med ZZ minishettis på släp när vi körde Jumjum, de gick inte heller så bra:D

Haha... dom släper efter....

Åhhh nu är kladdkakan syrran bakade klar :D:D:D guud va gött :P

Halloj Malin
Vart lade du bilderna på turbo Pia när vi körde henne? Skulle vara kul att se, eller inte ....................... Det sken drektiga stoet ha ha ha.

Men har ni sett!!!!! 5 årings loppet på Färjestad på fredag med 200.000kr i första pris :Det blev 6 HÄSTAR!!!!! Katastrof...........
Brage kan ju vara med om han får dispens, hi hi.
Men Malin... om du kastrerar din lilla plutt så får han vara med Brage och Pia till sommaren, för jag vill inte ha några mini pior.....:angel:

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gott folk......
Såg att ni var i stallet förut.... Jag & Fia + hennes ena dotter var ute i skogen på en skritt tur med "svarta hingsten" , heffa & lilla russet.... Jag hann se en blondin i stallet,... haha...

Friendly är en raring.... Har hon börjat med rodeo :O hehee.... Jag minns bara att hon var Pigg och framåt.... :P

Jag hade snyggast ridkläder i somras på krontorp.... Haha...
Pumashorts , linne sen ridskor och shortchaps.... haha.... Vad ska man göra om det är varm :P?

Jag ska försöka få tag på en ponnyvallack som lillen kan gå med i sommar i hagen..... För Lillen vill inte gå med Popcorn i mer än 15minuter.....:devil:

JA!!! Du svartahingsten hos ER är inget mot Verrdoggans Freiserhingst *mumms* om han kommer till Grava Rud.

haha...

Licens loppet blev inställt idag... dom spar nog på banan tills på fredag,... hihihi.....

vi är fortfarande i chocktillstånd :o
Hahaha....:rofl:
Du får komma förbi fler gånger.... Vi är ju nu hela 4st bukefolk i ett stall hahaha..... Och jag är den som har morgonjour..... Så jag förväntar mig att dom andra kommer förbi med fika till mig när dom dyker upp... Jag tänkte jag ska hinna rida en tur på morgonen....

Jag och Fia ska städa i stallet till veckan... Fia har redan paxat foderskåpet.... Människoätande mus där inne......:rofl:

Ikväll blir det Pizza och massa annat onyttigt.... hehehe....

Jag har beslutsångest om jag ska köpa nytt fleece täcke till lillen med hans namn på i guldfärg.... Är ju gratisfrakt tills idag.. på HORZE... hihih... sen vill ju jag har något mer kul...
:rofl:

Ja men gud vilket jävla liv! Om någon borde blivit bortskrämd så borde det väl ha varit du Lenita. Stackare att komma och hälsa på i den cirkusen som det var :cry:

Men idag var det tydligen lugnt, LUGNET före stormen ...........
Det fortsätter nog när *ängeln som aldrig har sagt något* dyker upp i grann stallet efter påskhelgen.

Men varför tar inte dessa underbara gamla gubbar varandra i handen och skaffar ett eget stall där de kan ha sina egna special regler :idea:

Nu har jag ätit min "påskmat":rofl: hahahhaa... Jag får påskmat nästa helg när hela släkten är här... hehe.....
Jag får kanske besök ikväll heffa... Han som var 22 - 23 :rofl: hahha

Det är ju inte gammalt... haha... Jag har haft äldre.. haha , dock inte över 30....

Jag fyller ju 19 i år.... haha.... Farbror Göran i botorp tycker fortfarande att jag bara är 12... Hahaha

Men dreeeeeeeeeet....! jag som ville se travet nu kl 6..... Jag som har väntat..... Får vänta 20 min till..... SUCK

Men oj då, ta det lugnt bara och gör inget dumt. Tänk på att hästarna väntar på dig till möran, ha ha

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
265
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 611
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar