Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller på att lägga ut annons på han haha...
Nej men jag behöver någon snäll vallack/hingst som kan gå med han till sommaren... Min lille ska gå ute dygnet runt i sommar.... Behöver en vakthund åt han så inte vargen kommer och äter upp han... hahha nejdå.....
Var du förbi vårat stall också ? annars finns det en kopia av min borta hos martha....
Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gott folk......
Såg att ni var i stallet förut.... Jag & Fia + hennes ena dotter var ute i skogen på en skritt tur med "svarta hingsten" , heffa & lilla russet.... Jag hann se en blondin i stallet,... haha...
Friendly är en raring.... Har hon börjat med rodeo :O hehee.... Jag minns bara att hon var Pigg och framåt.... :P
Jag hade snyggast ridkläder i somras på krontorp.... Haha...
Pumashorts , linne sen ridskor och shortchaps.... haha.... Vad ska man göra om det är varm :P?
Jag ska försöka få tag på en ponnyvallack som lillen kan gå med i sommar i hagen..... För Lillen vill inte gå med Popcorn i mer än 15minuter.....
Ja hon är söt men det bor en liten i henne
Du får komma o rida henne nån dag...jobb....hon är som en cowboyshäst med inslag av rodeo
Ehm, skrämde jag bort gänget som träffade mig i torsdags nu???