Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Hihi... Godmorgon gott folk.....
Klart jag kan göra muffins... -får hinna med det ikväll... heheh....
Klart jag ska springa till stallet:devil:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeffa...? Ligger du och söver? hihiih.....
Tog hon ut hästarna imorse?

halvsyskon till hulda ligger ute på blocket :D

Närå, jag är allt vaken. Det går inte sova med 3 hulliganer i huset .....

Så så...iväg med er nu.....

Så jag har nån o prata med när jag åker snart....eller det blir mer gjort om ni inte är där :angel:

Hallå brudarna!!!

Jag känner ju mig så ensam nu när Zassa T.H. står inne på banan hos Micke.
En evig väntan! :crazy: Ja där slåss de typ om hagarna ...... hehehehehe så min lilla gumma får gå ut på eftermiddagen en sväng efter jag kört henne, hon som är van o vara ute typ från 7 - 16 :smirk: Men det ordnar sig med det oxå fram igenom! :p

Ärligt så känns det bra o ha henne på banan! Då får jag ju köra henne o töla med folk under tiden ..... hennes fd ägare brukar jag ju ha sällskap med han är ju så GOOOOOOOOOOOOOO :love: men han kunde ju vara min son hihihihihii.

Jag var ut till gården igår vid 2 tiden men ingen Star Port där :angel: du som skulle åka med mig hem eller?? Tänkte på om du ville ha med cykeln hem??

Hahhaa...... han behåller jag..... hihih..... Hitta någon annan bra till mig då i min ålder... hahha

Du får söka till bonde söker fru nästa år.... hahahha

JA!!! Martha det får du göra söka till bonde söker make!!! Det vore väl nöe du som har vanan inne hehehehe jag menar med såååpor.

Ha ha Starport liftade med mig hem ............

Va då ska NI ha kalas där ute??? :rofl:

Japp, sista svullar dagen imorgon (för mig alltså). Kom ut och kalasa med oss vet jag, storstädning i selkammaren och i foderskåpet.
Starport har beställt pizza till lunch:eek:

Vi har shoppat massa GI mat idag så fom ons börjar nya livet:banana:

Nu är jag hääääääääääääääääääääääär :D hihiihh.....
Jag på något jag kunde göra så tiden kunde gå..... Mocka i hagen... Jäkla ponny som skulle sno grepen bara....

Snart ska jag baka MUFFINS :D:D

Torsdag blir det licens lopp igen .... Nicklas tyckte vi körde fort sist... vi skulle köra 30... vi körde 25:angel: Jag och min kompis som låg först då blev det litte fort :devil:

Jaaaaaaaaag ska ha kycklingsallad Heffa :D:D hihih...

Vi släpper ner lillen på gärdet imorgon.. och grabbarna får gå i hagen brevid popcorn......:idea:

Hallå brudarna!!!

Ärligt så känns det bra o ha henne på banan! Då får jag ju köra henne o töla med folk under tiden ..... hennes fd ägare brukar jag ju ha sällskap med han är ju så GOOOOOOOOOOOOOO :love: men han kunde ju vara min son hihihihihii.

Är han singel..? hahahaha
Jag var ut till gården igår vid 2 tiden men ingen Star Port där :angel: du som skulle åka med mig hem eller?? Tänkte på om du ville ha med cykeln hem??

Brage ville låna cykeln.. Han försöker lära sig men han behöver stödhjul:rofl::devil:

Ja det kanske vore bra så att han kan vila knäna lite........:banana:

Har man problem med knäna så är det bra med att cykla sa dom till mig .......

Så det är bara för lilla "BRAGGE" att trampa på:devil:

Ha haha BRAGGE ja, tänk att inte den där gubben på Hertsöga kunde lära sig att läsa ............

Det ser ut som att du kan åka pulka till stallet imorgon .........

Jag såg att Niklas hade ringt mig förut vid 19.30, undrar om han ville ha hjälp med hästarna? Man kan ju ringa lite tidigare i såfall.

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Sååg att vi har med våra i samma kvallopp:devil:
Står fel på anmälningslistan att vi inte är med.... men det är vi.....

Min gamla "göbbe" Rapa Nui ska starta.....:love::love:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
264
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 611
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Inkorsningsmetod