Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

jag ligger hemma i soffan och ska se de på tv... travet alltså... brukar vara nere där och stri med folk... är så trött idag. Är du men i damklubben el? Fick någon lapp om årsmöte nu... hahaha.....
I morgon drar jag & Fia iväg med Brage till Sundbyholm... Hihihih....
Micke kom förbi Stigs stall förut.. Han pratade om folket på gården där :P hihihi.... Marie skulle tydligen ha kastat vatten glas på någon?
Vi bus red på Rakbanan i Fredags Jag fia och hennes dotter... Jag fick galopp på "Svarta hingsten" :D:D:D Skit kul!

Pust ja gårkvällen i tränarfiket var inte kuuuul hjälp va slut jag är idag!!! Vi skulle få hjälp av din kömpis A-C men hon dök ju aldrig upp :eek:
Åh ska Brage starta??? Kuuuuul!!
Jasså! Har det varit liv i stallen :confused: Ingen aning :angel:
Jo men NI red ju förbi oss när vi satt o törlade i solen :d kommer du inte ihåg det??

Okej...
Nej igår blev det galopp galopp...
Jag är skit trött... ska snart ner till banan...
Idag skriver jag körlicens teoriprovet....
JAG VILL SOVA MER! :rofl:

Dött igen...
MEN jag har klarat travlicens provet :D:D:D Nästa vecka börjar loppen på Torsdag :D

Tjipp på frk :p

Jag mötte dig o "Nesse" i morse.....så det så :bump:

Men du såg så allvarlig o purken ut när jag kom med min fina gröna "subba"....:cool:
Gillar inte Nesse Subbor eller :confused:

Åh fan!!! Morrontrött och blind som vanligt på môran....:crazy:
Får hålla bättre koll hädanefter. ;)
Vart mötte du mig? :cool:
Nesse älskar subbor! Syrran har ju en...:love:

TACKARRRRR :P
Kör licens lopp på torsdag :D:D:D:D

Imorgon orkar jag nog inte gå på trav.... En häst jag hade hos Erik skulle starta.... Dancing Girl.... Rätt så fin häst.... Hon har så bråttom in i boxen bara 200km/h in i den... man får passa sig.... Jätte fin att köra....

Ballerina.. Hur går det med din vallack då?
Hur går det för det fina kallblodet du red väldigt mkt under sommarn/hösten.... Någon start på G?

Jag och min lilla hingst brukar gå på besök hos Martha och Sisi :P Så det blir en liten buketräff haha... Sen heffaklumpen träffar man ju så ofta.. haha :P
Försöker få tag på en rockard åt han... Någon som vet har en till salu för liten ponny?

någon som ska på långfredagstravet?

Ballerina.. Hur går det med din vallack då?
Hur går det för det fina kallblodet du red väldigt mkt under sommarn/hösten.... Någon start på G?

Min kille håller på o grundtränar just nu. Får se om han någonsin lär sig att trava rakt.. :crazy:

Jahnita (lilla kallblodet:angel:) är utleasad till några som bor typ i östersund. Bara för att det är närmre för henne att delta i montéloppen där. Det har inte funkat direkt bra för dom men.. Jaja.

hihih..... Imorgon kör jag licens lopp skit kul :D:D:D:D:D:DHar praktik hos stig sjögren.. Så jag fått mig en litten passhäst.. Photogenic Liff tror jag att det stavas... Kört henne i 2 snabbjobb och ett par långsamt, så idag var det provlopp.. 2a "plats" gick i dödens hela vägen... Dom tyckte att jag hade gjort ett bra jobb med henne.. hihih... skämt bort henne väldigt mkt... hihih.... Fast jag hann bara värma henne 2 bakvarv inne på banan innan första loppet..... SUCK... men hon galoppa inget i loppet :D
Syrran är "hästskötare" och tar hand om ponnyplutten i ett par dagar nu.... :D

kl

oj vad många det var från värmland :o

körde idag ett godkänt licenslopp...... trots att det blev en olycka för en efter provstarten så vi fick köra runt i mörkret på innerplan....
Jag har då aldrig varit så närvös för det sprang lös häst med sulk efter sig.... UHH !! :crazy:

Va? Vem åkte ur ??????????????
Nu vill vi ha smaskiga detaljer!

Vem körde du då?

Jag körde Matilda Strix.... spår 4.....vet inte vad hon hette hon som åkte ur... men det var ingen lätt häst hon hade.... + att hon hade en meter för långa tömmar..... ska bli intressant och se vad dom har att säga vi nästa samling på tisdag...När kommer alba imorgon då???

Han skulle åka strax efter lunch tror jag så då dyker de nog upp runt 5 tiden skulle jag tro. Brage får övernatta i skamvrån, så får de övernattande flickorna sova bredvid varandra och ladda batterierna inför Momarken.
Popcornet ska maskas imorgon, hittade en vit äcklig mask i bajset idag!!!:(
Men Ninni tyckte inte det var ngn ide att maska Brage och Pia nu för det är tydligen väldigt vanligt på unghästar nu. Spolmaskarna vaknade tydligen till i februari så hon tyckte att alla under 3 år ska maskas nu och sedan att man maskar alla i april/maj igen.

Hur gick det för er idag då när anna var borta?

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
267
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 612
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar