Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

Pojkvänner borde nästan dödas när dom vägrar tt förstå att man vill sova på morgonen när man inte kan de på nätterna!!!:devil:'
Men min va verkligen trög idag. Hans klocka ringer första gången strax innan 7. sen snozar han en gång och stänger av igen. Pim börjar gråta och vill ut, men karlsloken ligger kvar!!!:eek: Så jag får gå ut med honom.Sen när jag kommer in tror han att jag vill mysa, så fan heller. Jag vill sova. Å han fattar inte. Sen suckar han och går upp. Efter en stund kommer han in igen... De va blixthalka ute så syrran kommer lite sent..

Jaha, sätt dej i köket då å låt mej va tänkte jag. Jag vill sova. Nej men då ska han ligga och prata med mej för jag är ju nästan vaken.

Gaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh:devil::devil::devil::devil:

Och nu när han åkt kan jag inte somna om. Förbannade kalrslok!!!!

Va bara tvungen att få ur mej det

Hehehehe det kallas KÄRLEK det!!! :love:

Zassa T.H. men jag flyttade henne till "gården" igår...Stòrmens bästa kompis....men vem är du ``

Jaha okey =)
Då vet jag vem hon är ..
Jenny heter jag =)

jobbar du hos stig :O

Då kanske du vet hur Athena har det? Gullig mörkbrun 3årsmärr...

Hade henne under en tid hos berglöf....

Saknar henne enormt...
Hur tränas hon... När jag pratade med anna för ett par veckor sen sa hon att athena hade ont i ryggen ...

Pussa henne jätte mycket från mig:love::love::love:

Hej Martha, jag hörde att du hade flyttat några pållar till gården, då är vi ju nästan grannar. (hästarna alltså).
Kommer du ihåg Bella? Jag köpte ju henne av Micke när hon stog uppe hos dig i Ransäter. Det var fina gumman det:love:

Hej Martha, jag hörde att du hade flyttat några pållar till gården, då är vi ju nästan grannar. (hästarna alltså).
Kommer du ihåg Bella? Jag köpte ju henne av Micke när hon stog uppe hos dig i Ransäter. Det var fina gumman det:love:

:D...Jasså, känner jag dig ?

Bella, vilken bella ? Nu blir jag nyfiken :p

du kom på en älsklins häst jag hade cash noss hade du han nått hos dej?? var ju mkt strul med den herren....

Ja, han minns jag :love:
En stor ståtlig kille, hade ganska mycket kontakt med hans uppfödare då.

Hon hette La Bella Dalia. Men vi fick henne tyvärr bara till kval. Travade inte ordentligt efter kvalet och fick till slut blödning i böjsenan. Såldes som fölmärr.
Vet inte om du känner igen mig, men jag har ju jobbat några år hos Micke men det är länge sedan nu. Håller bara på med våra egna hästar nu. men de bor ca 200m från mickes gård. Om du tittar från Mickes hagar så bakom islandshästarna så finns det ett till stall och hagar, där håller jag till. (Sofia)

Hon hette La Bella Dalia. Men vi fick henne tyvärr bara till kval. Travade inte ordentligt efter kvalet och fick till slut blödning i böjsenan. Såldes som fölmärr.
Vet inte om du känner igen mig, men jag har ju jobbat några år hos Micke men det är länge sedan nu. Håller bara på med våra egna hästar nu. men de bor ca 200m från mickes gård. Om du tittar från Mickes hagar så bakom islandshästarna så finns det ett till stall och hagar, där håller jag till. (Sofia)

Men Sofia??? Är det lilla Sofia kassan i Lidel???

Det är ju jag Susanne hos Adolfsson stallet brevid Micke!! :banana:

Japp, jag hade hästarna vid Härtsöga, men stog bara ut i ca 3 månader.

Men Sofia??? Är det lilla Sofia kassan i Lidel???

Det är ju jag Susanne hos Adolfsson stallet brevid Micke!! :banana:

Men hej Susanne! Visste inte att det var du...........:banana:
Vad roligt, det var ett tag sedan. Jag jobbar inte kvar på Lidl.
Hur är det med dig då?

men hallå ..........
Susanne vart tog du vägen?
Uuuuhhhhhhh vad less jag blir på galopper! Heffaklumpen lever farligt nu:devil:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
269
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 613
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar