Någon från Karlstad...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sisikarlstad
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon från Karlstad...

kl

Ja nu har jag träffat TS och det var precis hon jag trodde det var :D
Hon har haft fullt upp idag och är nog sliten ...:D

Jo varför kallar NI mig TS????:confused:

Ja du gumman när jag åkte hem igår höll jag på o gråta:cry: jag höll ju inte på o ta mig ur bilen HJÄLP:o VA slut ja va ujujuj men han gav mig ledigt idag tisdag för han ville inte knäcka mig:angel:

Men det blir nog lugnare när unghästarna är i vagn så man slipper gå o springa flera km på en dag pust jag som är van o ligga i soffan o slöa:crazy:

Men vi synes i möra onsdag igen hihihihihi kl 7.00 kommer jag :bump: Pigg o GLAD igen!!!

Jag tycker det var SKIT kul o komma till banan igen "alla" verkade så GLADA o se mig där:rofl:

:banana:

Bra :D Hörde han gett dig ledigt idag...nu ska jag sova då jag jobbat natt o varit o tömkört busen, skottat 5 boxar, ute med dom i hagen..TS betyder TrådSkaparen, alltså du som skapade denna tråden...

Va kul att allt gick bra för dej:bow: Jätte glad för din skull att jag kunde hjälpa dej med detta.:bump:

Bra :D Hörde han gett dig ledigt idag...nu ska jag sova då jag jobbat natt o varit o tömkört busen, skottat 5 boxar, ute med dom i hagen..TS betyder TrådSkaparen, alltså du som skapade denna tråden...

Åh Natti Natti gumman!!!!

Vi synes till möran....

Kraaaaaam TS:rofl:

Hiihii!!:rofl:

Så vad har du för hästar nu då? Va gjorde du igår där ute?

Ja du jag gick gick gick gick men en massa unghästar som vi tömkörde. Jag var ute o körde en liten fin hingst "Ritte" o sedan mockade jag mm mm.

Men guuud va sleten jag är kalla det otränad ja jag är väl snart för gammal för detta hihihihi:angel:

Ja du jag gick gick gick gick men en massa unghästar som vi tömkörde. Jag var ute o körde en liten fin hingst "Ritte" o sedan mockade jag mm mm.

Men guuud va sleten jag är kalla det otränad ja jag är väl snart för gammal för detta hihihihi:angel:

Haha! så du kan delta i vasaloppet senna då, efter all motion. Hur gick det för hästen som kvalade?

James Redmund?

Den enda James jag vet är ju han på kliniken, men han heter väl inte så i efternamn ?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: lil-sis
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka