Någon bra på att redigera bilder som kan hjälpa`?

purity_666

Trådstartare
En liten tjej jag känner fyller år på lördag och jag har en bild på henne när hon rider som jag gärna skulle vilja ge. Problemet är en människa som springer bredvid dom, bakom hästen. Skulle vilja ha bara ekipaget på bilden. Någon som kan hjälpa till? Vet inte om det här inlägget är okej.

Det beror ju på hur bilden ser ut, hur stor människan är osv. Man kan ju aldrig ta bort något ur en bild men man kan måla över ibland, Jag kan titta på bilden och du skickar den till mig.

PMa den till mig, så ska jag se om det är något jag kan klara av och om jag hinner i morgon eller på söndag :) Inga garantier dock, beror på hur pass komplicerat det är.

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 031
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 809
Senast: Oh_really
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 091
Senast: Cattis_E
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 167
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.