Nackdelen med månag starter?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Anna_pann
  • Startdatum Startdatum
A

Anna_pann

Vad är nackdelen med en häst som gort många starter? Säg runt 100 st under 3 år.
Sliten och slut i huvudet. Något mer?

Hur skulle ni resonera kring ett ev köp av en sådan?

Hittills har den hållt bra och går bra tider och är med där framme eller tar pengar.

Sv: Nackdelen med månag starter?

rättar mej själv. Hästen har gort 100 starter på 3,5 år.

det säger nog mer om tränaren/ägaren till hästen

Antingen är den stenhård i ben o psyke och en väldigt hållbar häst, men som ovanstående sa så ....vad är det för en tränare :eek:

Hästen kom i våras från utlandet så jag vet inte vad det var för tränare faktist. Här i sverige har den startat "Normalt" mycket som jag ser det men gått bra tider och tjänat bra pengar.

"Stenhård i ben och psyke". Bra eller dåligt? Betyder det att den ev skulle hålla i fotsättningen med mindre antalet starter/år tror ni?
HUr skulle ni resonera kring köp av en häst med så pass många starter i rygge?

är den frisk idag så är det ju en hållbar häst i både kropp o själ...der är ju bara positivt.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: animalasia
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 194
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 574
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar