Calvaro

Trådstartare
Någon som ska till Mydog?
Ska dit och kika på mässan och på Rallyuppvisningen. Något mer man borde kolla lite extra på?

Jag tänkt vara där på lördag och ta med lillskiten som miljöträning. Så ser ni en rosahårig tjej med en dobermann säg gärna hej!

Jag ska dit idag :)
Ska hänga med @sandypants som ska ställa sin wachtel, ca 12.30. Bara att hojta om någon känner igen mig :) bruna dubarrystövlar, svart jacka, grå tröja och svarta glasögon.

Jag ska dit med svärmor och hennes två vänner på lördagen! Alla intresserade av olika raser :angel: vi kör från Malmö. Min lillasyster möter nog upp mig där inne, hon bor hemma i gbg hos mina föräldrar så då kan vi umgås lite :)

Först var det tal om att sambon ville med men då var hundarna tvungna att släpas med och det känns rörigt.. Stora hunden är inget fan av att åka bil så 5 timmar tur och retur känns inte schysst. Inte heller att 4 månaders valpen ska behöva vara med bland allt stoj.

Jag och Svansson ska dit imorgon. Så ser någon en Golden som inte passar för utställning (dvs tämligen oborstad :D) som mest går på två ben och någon som verkar väldigt förvirrad så får ni gärna säga hej till mig med :)

Funderar även på att gå dit på söndagen också eftersom min vän, hennes dotter och deras Aussie är med och tävlar i "next lassie". De är sååååå söta ihop så jag vill väldigt gärna vara för och heja på dem :love:

Jag tänkt vara där på lördag och ta med lillskiten som miljöträning. Så ser ni en rosahårig tjej med en dobermann säg gärna hej!
Då kanske vi ses :)
För nu kom sambon här och ville åka ner på lördag och sonen skrek JAAAA!!!!

Jag är den i rött hår som kommer i antåg med en karl i rött hår (och skägg) och en blond unge.
Kanske skägget och gammeltiken hänger med.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 448
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 463
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 857
Senast: Tantan
·
Hundhälsa Hej, Min hund har pormaskar (blackheads) på sin mage och främst på hunden runt/på penis. Är det någon som har tips om hur man bästa tar...
Svar
1
· Visningar
442

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka