Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rosa?Jag tänkt vara där på lördag och ta med lillskiten som miljöträning. Så ser ni en rosahårig tjej med en dobermann säg gärna hej!
Jodå! När jag är argRosa?
Trodde du såg ut som på din profilbild
Någon som ska till Mydog?
Ska dit och kika på mässan och på Rallyuppvisningen. Något mer man borde kolla lite extra på?
Du är inte där imorgon också hade varit himla kul att träffa dig!Jag ska dit idag
Ska hänga med @sandypants som ska ställa sin wachtel, ca 12.30. Bara att hojta om någon känner igen mig bruna dubarrystövlar, svart jacka, grå tröja och svarta glasögon.
Då kanske vi sesJag tänkt vara där på lördag och ta med lillskiten som miljöträning. Så ser ni en rosahårig tjej med en dobermann säg gärna hej!
Vad kul! Jag hejjar gärna!Då kanske vi ses
För nu kom sambon här och ville åka ner på lördag och sonen skrek JAAAA!!!!
Jag är den i rött hår som kommer i antåg med en karl i rött hår (och skägg) och en blond unge.
Kanske skägget och gammeltiken hänger med.
Då kanske ditt halvskägg och mitt helskägg kan jämföra skägg med varandraNu är det bestämt! Jag ska till MyDog! Ska dit på lördag, om ni ser en finnig brunhårig tjej med en liten vit hund kanske det är jag
Absolut! Mitt Skägg har nästan 13 cm långt skägg nu, sååååDå kanske ditt halvskägg och mitt helskägg kan jämföra skägg med varandra
(INTE sambon denna gången)
Då vinner han!!!Absolut! Mitt Skägg har nästan 13 cm långt skägg nu, såååå
Jag tar med en måttstockDå vinner han!!!