MyDog 2025

Kanske har några hotellnätter över i Göteborg, i så fall tar jag med min kille :) stackarn har typ aldrig träffat hundar som inte är whippet, labrador, doodle eller bully (livet i brittiska förorter…) så det hade varit kul för honom att få se några raser.

Vi kommer och "tävlar" nosework (Jag är usel på att tävla, spattar iväg totalt, och Pysslingen har ett huvud överfullt av alldeles egna idéer och ibland är hans dagar dåliga) Men vi deltar så länge det är roligare än inte.

Vi hade väldigt trevligt senast vi gjorde en road trip till Göteborg och vi har med oss flera klubbkamrater och det kommer andra podengoägare. Noseworken är mer en ursäkt eller lite icing på kakan.

PS Pysslingen har redan aviserat att han hittar en ny tant om jag nämner brygghoppning. Men det finns vissa andra som vi bör putta i

Är det några bukare som ska på mydog?
Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan.
Som resesällskap har jag @Milosari så d3t ska bli toppenkul.

Säg gärna hej om ni ser mig!
jag hade velat åka men har ingen att åka på den typen av arrangemang med och är för feg för att åka i Göteborg själv :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 865
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
4 182
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 883
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 486
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar