Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då står vi bredvid varandra i år!Ska stå i boxermontern som vanligt, antagligen en himla massa för vi har svårt att få till folk. Fredag och söndag, plus rasparad lördag.
Kul! Eller ja, kanske inte kisstorkandetJag ska dit som vanlig besökare och så hjälper jag Sbk Göteborgsavdelningen att torka kiss. Är nog där alla dagar.
Jaa ser superkul ut. Hade gärna testat!Men åh vad kul, såg att de ska ha en hel pool för dock diving! Har undrat när det ska komma ordentligt till Sverige, verkar vara så himla roligt.
Men åh vad kul, såg att de ska ha en hel pool för dock diving! Har undrat när det ska komma ordentligt till Sverige, verkar vara så himla roligt.
Man kan testa, krävs bara föranmälanJaa ser superkul ut. Hade gärna testat!
Tråkigt att jag behöver hoppa själv bara - Xarko blir kvar hemmaMan kan testa, krävs bara föranmälan
Nej tyvärr!Tråkigt att jag behöver hoppa själv bara - Xarko blir kvar hemma
Ska du dit?
jag hade velat åka men har ingen att åka på den typen av arrangemang med och är för feg för att åka i Göteborg självÄr det några bukare som ska på mydog?
Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan.
Som resesällskap har jag @Milosari så d3t ska bli toppenkul.
Säg gärna hej om ni ser mig!