Mustang 50/50 Oat Balancer

oki

Trådstartare
Hej! Är det någon här som testat det fodret. Näringsmässigt skulle det passa bra som komplement till mitt hö och havre. Vad det innehåller vet jag ju men jag vet ju inte vad hästarna gillar smaken...
Eftersom det troligen inte finns att få tag i där jag bor så måste det beställas och då vore det ju fint att ha fått lite synpunkter innan av ni som testat.

Sv: Mustang 50/50 Oat Balancer

Jag fodrar med det just nu. Det är ju ganska mycket energi i det vilket jag inte tänke på när jag köpte det. Men min häst älskar det så funkar det till ditt hö så är det nog bara att testa.

Sv: Mustang 50/50 Oat Balancer

Tack för ditt svar! Att det är mycket energi i det ser jag bara som en fördel.
Det låter ju bra att hästarna gillar det, det är ju en fördel om man har kräsna hästar.
Är det ingen fler som provat?

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 090
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Förlåt! Jag har funderat några dagar på att skapa en tråd, men såg sedan att det var två andra som hann före. Hoppas en till går bra...
2
Svar
31
· Visningar
3 920
Senast: linnsan
·
Foder & Strö Hej på er!! Jag har äntligen efter mycket provridningar hittat min nya häst! Han kommer hem om två veckor och jag är överlycklig! Jag...
Svar
12
· Visningar
1 397
Senast: Masse
·
Katthälsa Min katt är överviktig. Min plan var att utesluta torrfodret helt och enbart ge blötmat, men jag har märkt de senaste dagarna att katten...
Svar
10
· Visningar
2 027
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka