Musproblem!

vilse

Trådstartare
:D :D Datormusen då ;) Hjulet har slutat fungera! Hur fixar jag det, någon som vet? Går det?

Den här "ploppen" som skall ner, åker ner precis som den skall, däremot när man snurrar på hjulet så saknas "motståndet".

Är det något jag kan fixa själv? :(
 
Sv: Musproblem!

det är scrollhjulet pratar vi om, eller? men vilken plopp?? :D

om det inte finns något "motstånd" när du rullar på scrollhjulet fram och tillbaka så är det nog lättast att köpa en ny mus, om du nu inte är intresserad av att pilla med elektronik. ;)
 
Sv: Musproblem!

Öppnar man musen så ser man att varje gång man trycker ner hjulet så trycker den till en knapp (=plopp ;))

Och ja, det är scrollhjulet :D

Pilla med elektronik är kul :D Den är redan förstörd så då kan gör det nog inget om jag pillar lite med... :angel:

Vet du hur man skall pilla? :D
 
Sv: Musproblem!

njae, det enda jag har haft isär min mus för är för att tejpa för "desingdioder" som jag tycker stör. :D om du fotar ditt scrollhjul och lägger ut så kanske jag kan ha några idéer sen. :idea:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är ofta arg. För att jag inte orkar. Vad gör man? Lägger sig ner och skiter i precis allting? Blir det bättre då? Jag tvivlar. Då...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 189
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
765
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 008
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 654
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp