Muspekaren helt fel - bara på Buke

Jo men ytan där reklamen dyker upp, den kan ju ha fixhöjd. Blir lite luft runt reklamen ibland då bara :-).
Det skulle som det ser ut för tillfället kunna bli mer än hälften luft i banner-området och det vore inte så bra. Tittar vidare på det. Tror mig ha löst problemen med AddThis-ikonerna så de inte gör att sidan hoppar.

Vad har blivit mycket bättre?
Jag har ju inte gjort mycket än, är det lösningen med AddThis ikonerna du menar?
Har ni andra också blivit av med de flesta problemen?

Jag har också haft det problemet, att toppbannern flyttar bilden/sidan några steg när den laddat klart (vilket har varit väldigt irriterande då man hamnar i fel tråd mot vad man klickat!). Var tvungen att testa på mobilen där detta sker, och just nu var sidan 'färdig i bild' att klicka på med en gång! Så för mig har det nu blivit bra. :)

För mig hoppar den fortfarande. Problemet är i princip obefintligt när jag surfar hemma iom att mitt internet är snabbt via wifit, men som nu på tåget måste jag vänta in att den laddas klart innan jag klickar, annars hamnar jag i fel tråd än den jag klickat på.

För mig är det toppbannern utan tvekan, och det har inte blivit någon skillnad än

Senast ändrad:
Jag har också problem med det här. Noterar som flera andra att hastigheten på wifi spelar in men även hur snabb telefonen är. Jag har mer problem på min Samsung s3 än på min Sony som är lite nyare.

Det är definitivt toppbannern som stör. har dock inte lyckats reda ut vilken reklam som är värst.

För mig är det toppbannern utan tvekan, och det har inte blivit någon skillnad än

Jag tror mig nu ha löst det så att sidan normalt inte hoppar runt pga av topp-bannern.

Skriv gärna nedan om det verkar vara löst nu eller om det finns några kvarvarande problem.

Jag tror mig nu ha löst det så att sidan normalt inte hoppar runt pga av topp-bannern.

Skriv gärna nedan om det verkar vara löst nu eller om det finns några kvarvarande problem.

Problem här på datorn nu, man måste scrolla åt sidan för att se allt (det blir alltså en scrollbar längst ner också, inte bara på högra sidan). Jag ser heller inte hela loggan längst upp till vänster.

Problem här på datorn nu, man måste scrolla åt sidan för att se allt (det blir alltså en scrollbar längst ner också, inte bara på högra sidan). Jag ser heller inte hela loggan längst upp till vänster.

Samma för mig, loggan är halvt instucken under gröna raden nedanför, och hela ungdom->hem&hobby-forumklungan är utanför sidkanten. Inte något jätteproblem, men lite mysko ser det ju ut.
(Och det är samtliga "mina" forum i den klungan, så lite extra lustigt - ni får vara däääääääär borta. :p)

Har tittat på det hela med en gammal mobil, den är extremt långsam, men såg att det hoppade en gång.
Jag är dock inte alls säker på att detta hade med toppbannern att göra. Jag skall försöka fortsätta undersöka och förhoppningsvis lösa problemen.

Vad har ni som råkat ut för att få scrolla till höger för upplösning på era skärmar?

Har tittat på det hela med en gammal mobil, den är extremt långsam, men såg att det hoppade en gång.
Jag är dock inte alls säker på att detta hade med toppbannern att göra. Jag skall försöka fortsätta undersöka och förhoppningsvis lösa problemen.

Vad har ni som råkat ut för att få scrolla till höger för upplösning på era skärmar?

Jag har 1366*768 på min skärm.

Topprubrikerna har nu slutat att hoppa nu, men trådarna hoppar fortfarande när sidan laddats klart, så man trycker på fel tråd.

Jag använder en laptop på 15" och upplösning 1366*768.

Det hoppar hela tiden nu, men hoppet är när nåt som befinner sig mellan Sök-rutorna och Forum-baren (HemForum>Övrigt>Om Bukefalos) går från reklamhöjd till ingen höjd.

Tror det har med reklamen i höger-kolumnen att göra, när den laddar så hoppar forumkolumnen rätt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 377
Senast: Solstig
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 157
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 308
Senast: Snurrfian
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 976
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar