Musikvideo!

simba_112

Trådstartare
Kära allvetande buke.
Nu behöver jag er hjälp!
Har gått och tänkt på en låt i flera dagar, problemet är att jag inte minns hur den går, vem som sjunger eller vad låten heter...
Har bara klipp ur musikvideon i huvudet. Handlar om en kille med en hund, tror det är en aussie, de blir utskrattade på utställningar och tävlingar ända tills de visar framfötterna med freestyle.
Någon som vet vilken jag menar? Letar och letar men hittar den inte :)

Sv: Musikvideo!

Jag som i vanliga fall är en ganska kall och okänslig, på gransen till cynisk människa :o:D men som är hemskt blödig när det kommer till djur på film grät en halv flod till den videon :angel:

Vet vad du menar;)
När det äntligen är deras tur in the spotlight och alla tappar hakan...ja då är det svårt att inte bli berörd:love:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 932
Senast: Anonymisten
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 185
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 942
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 990
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka