Musikhjälpen!

Sleepan

Trådstartare
Hurra Hurra Hurra! Nu börjar det igen! :D

Ska ni titta? Ska ni lyssna? Ska ni skänka pengar?
Vad tycker ni om programledarna?

Jag är så glad att det börjar igen! :D :love:

Sv: Musikhjälpen!

Jag har skänkt varje år hittills och gör det i år också. Har dessutom startat en digital insamlingsbössa. :)

Härligt! :)
Jag ska också skänka. Önska i alla fall ett par låtar :)

Så jäkla deppig över att jag för en gångs skull INTE ska till Göteborg i helgen. Himla typiskt att inte boka in en helg där när det väl är Musikhjälpen! :p

Jag saknar också Jason, men tror att de här tre kommer bli kanon! :)

Lårdo: Jag är avis!

Klart jag ska titta och skänka pengar!

Jag gillar inte riktigt Emma när jag lyssnar på hennes vanliga program på P3 men jag tror hon passar bra till det här.

*kl*
Jag gillar inte Emma alls. Har hört henne i olika program och nä, hon passar inte i min bok. Så jag kommer undvika de pass när hon sitter ensam, annars blir jag bara irriterad :D Kommer sakna Jason men hoppas och tror att Kodjo växer in i den rollen istället.

Kommer såklart skänka så mkt jag kan, men jag har en enormt kass månad ekonomiskt själv så det blir tyvärr inte så mkt :(

Jag tittar, lyssnar och skänker! :D Är även med och samlar för en digital bössa, har varit med på en grej som dragits igång här i min stad. Bland annat har vi tjuvstartat lite i helgen och samlat pengar!

Jag gillar verkligen Kodjo, Emma vet jag inte vad jag tycker om faktiskt. Är lite ambivalent där, Sara vet jag inte så mkt om :o

Åååh ja, äntligen!

Ska skänka lite. Går några tusen back varje månad så jag kan inte göra några stora donationer dock.

Sara verkar skön, Kodjo är rolig och jag äääälskar Emma! :D

Finns det någon app så man kan lyssna i mobilen? Jag har för mig att den enda p3-appen jag har inte fungerar på min mobil.

Jag behöver verkligen lyssna, av någon anledning brukar just musikhjälpen-veckan vara ett jävla kaos för mig så det är ett ytterst välkommet sällskap :love: Dessutom dör jag lite varje gång jag hör Kodjos röst :d

Jaa! :D

Har tittat sedan insläppet nu och slängde iväg en första låtönskan direkt.
Älskar Emma i de vanliga programmen men var lite tveksam till hur det skulle funka med hennes sarkasm i detta sammanhanget, men det verkar bli bra det med! Och Kodjo och Sarah också såklart!

MEN, är det bara jag som tycker det känns jättekonstigt att se radioröster på TV? :p

Om du har en vanlig radiospelare i mobilen så kan du ju lyssna där på P3's vanliga frekvens! :)

MEN, är det bara jag som tycker det känns jättekonstigt att se radioröster på TV? :p

Jag tittar på Morgonpasset varje morgon så jag är ganska van (och gillar det!)

Har inte skänkt några pengar än, men det blir nog via kort och om jag är hemma under nån flashmob och kan ringa (från privata mobilen som bor hemma)

Jag är inte så förtjust i Kodjo, men både Sarah och Emma funkar bra! Dock så saknar jag Jason!

Lider av dålig ekonomi för tillfället, men jag har skickat en låtönskning i alla fall, lite går ju att bidra med åtminstone :)

Kändes som Emma nyss tänkte lite fel när hon drog ner skolklassen mick och sen började prata om att de ställde rasistiska frågor som att de inte längre hörde vad de sa.

Liknande trådar

Samhälle Nu närmar den sig! Veckan jag skulle vilja följa 24/7! Det blev väl inga programledare som jag hoppar högt över men det brukar alltid...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 878
Senast: sjoberga
·
Samhälle Idag när jag var på Lidl och handlade efter jobbet så frågade kassörskan alla som handlat om de ville skänka 10 kr till barncancerfonden...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 568
Senast: Skjøldur
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: animalasia
·
Hemmet Jag skulle önska fler högtalare i mitt hem. I dagsläget har jag bara en Sonos bokhyllehögtalare från Ikea (Symfonisk wifi-bokhögtalare...
Svar
11
· Visningar
320
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama