Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Härligt!
Jag ska också skänka. Önska i alla fall ett par låtar
Så jäkla deppig över att jag för en gångs skull INTE ska till Göteborg i helgen. Himla typiskt att inte boka in en helg där när det väl är Musikhjälpen!
*kl*
Jag gillar inte Emma alls. Har hört henne i olika program och nä, hon passar inte i min bok. Så jag kommer undvika de pass när hon sitter ensam, annars blir jag bara irriterad Kommer sakna Jason men hoppas och tror att Kodjo växer in i den rollen istället.
Kommer såklart skänka så mkt jag kan, men jag har en enormt kass månad ekonomiskt själv så det blir tyvärr inte så mkt
Jag tittar, lyssnar och skänker! Är även med och samlar för en digital bössa, har varit med på en grej som dragits igång här i min stad. Bland annat har vi tjuvstartat lite i helgen och samlat pengar!
Jag gillar verkligen Kodjo, Emma vet jag inte vad jag tycker om faktiskt. Är lite ambivalent där, Sara vet jag inte så mkt om
Finns det någon app så man kan lyssna i mobilen? Jag har för mig att den enda p3-appen jag har inte fungerar på min mobil.
Jag behöver verkligen lyssna, av någon anledning brukar just musikhjälpen-veckan vara ett jävla kaos för mig så det är ett ytterst välkommet sällskap Dessutom dör jag lite varje gång jag hör Kodjos röst
Har tittat sedan insläppet nu och slängde iväg en första låtönskan direkt.
Älskar Emma i de vanliga programmen men var lite tveksam till hur det skulle funka med hennes sarkasm i detta sammanhanget, men det verkar bli bra det med! Och Kodjo och Sarah också såklart!
MEN, är det bara jag som tycker det känns jättekonstigt att se radioröster på TV?
Kändes som Emma nyss tänkte lite fel när hon drog ner skolklassen mick och sen började prata om att de ställde rasistiska frågor som att de inte längre hörde vad de sa.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.