Musikens kraft

Sv: Musikens kraft

Vad härligt! Musik har en så otrolig kraft så det förvånar mig inte!
:)
 
Sv: Musikens kraft

Blev nästan tårögd av att se klippet. En bekant till mig har en s k vårdhund, och den hunden gör underverk för de äldre. Kan tänka mig att musik har samma effekt.

Jag tror att nästan varje person man frågar har just den låten som för en tillbaka till en viss person, till en viss period i ens liv, till en viss händelse, osv.

Är det inte fantastiskt hur konsten påverkar oss? Oavsett om det rör sig om musik, eller måleri, eller dans, eller poesi. :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 534
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Eftersom jag äter litium måste jag regelbundet lämna prover för att se att sköldkörteln fungerar som den ska. Nu lämnade jag nya prover...
2
Svar
24
· Visningar
1 017
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 473
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp