musik till videosnutt???

E

etmoria04

hur lägger jag till musik till en videosnutt som jag har tex på photobuket eller you tube vill så gärna göra det men fattar ingenting hjälp snälla

Sv: musik till videosnutt???

Du måste ha exempelvis Windows Movie Maker där du kan redigera filmer och lägga in musik. Sök på din dator, det brukar finnas. Men om det inte finns så kan man säkert ladda ner det på någon internetsida.

Sv: musik till videosnutt???

Dom flesta filmredigeringsprogram ex. Movie maker eller pinnacle har utförliga guider om hur man gör. Eftersom det är olika i olika program hur man gör är det svårt att förklara. Jag är helt självlärd, det tog en stund men nu tycker jag det är jättelätt...

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 956
Senast: Cattis_E
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 492
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 499
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka