Musik som passar till trav?!

Pubriacones

Trådstartare
Hallå alla travmänniskor!
Vi ska ha nått som kallas 'Jälladagen' imorgon på skolan. Då får släkt folk komma och titta.
Då ska vi bla. ha en uppvisning med två ponnytravare, och medans dom kör omkring så ska det spelas nån musik, frågan är bara vilken låt?

Vet ni någon speciell låt som passar till trav, eller som dom kanske brukar köra på travbanor eller nått sånt?

Tacksam för er hjälp nu ;)

Sv: Musik som passar till trav?!

Jag skulle nog välja ngt med högt tempo som matchar "trumpinnarna" till ben. Ni fattar vad jag menar va!?

Är det mycket små barn med så skulle kanske en bamselåt funka?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 806
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 252
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb I mitt yrke så är det vanligt att man får utbildningar för att avancera, kunna utföra svårare felsökningar, få mer ansvar osv. Detta...
2
Svar
37
· Visningar
2 521
Senast: Sol
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 908
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka