Musik att träna till?

Zinfernia

Trådstartare
Hjälp Buke, jag måste uppdatera min spellista med träningsmusik och jag är så kass på musik i allmänhet då jag för det mesta bara lyssnar på bilradion. Vad brukar ni köra för låtar under träningspass? Ge mig tips! :D

Inte för att jag tränar men... Youtuba på "hardstyle", det är en musik genre med massa olika artister. Troligen är "euphoric hardstyle" bäst till träning. Tex så lyssnar jag just nu på denna låt

När jag tränade på gym gillade jag att ha Loke (Nyberg) i lurarna, gav mig bra energi att orka pusha lite extra på crosstrainern iaf :rofl: Hans låtar börjar oftast lite lugnare tempo, så för mig passade det bra och det blev lite intervall av det hela :)

Vill du gå hårdare så finns det förstås också :D Typ hardcore alá Dj Mad Dog;

Eller hardcore/rawstyle alá

Finns skränigare än så men man vill ju ha nån form av rytm antar jag...

När jag tränade på gym gillade jag att ha Loke (Nyberg) i lurarna, gav mig bra energi att orka pusha lite extra på crosstrainern iaf :rofl: Hans låtar börjar oftast lite lugnare tempo, så för mig passade det bra och det blev lite intervall av det hela :)

Tack för tipset! :) Jag lyssnade lite på hans låtar men det kändes som de var väääldigt lugna allesammans? Har jag lyssnat på fel låtar kanske? :D

Vill du gå hårdare så finns det förstås också :D Typ hardcore alá Dj Mad Dog;

Eller hardcore/rawstyle alá

Finns skränigare än så men man vill ju ha nån form av rytm antar jag...

Nej fy, det där var för mycket oväsen för min smak! Fast jag hade nog sprungit fort som satan på löpturen för att bli av med oljudet i öronen:rofl:

Tack för tipset! :) Jag lyssnade lite på hans låtar men det kändes som de var väääldigt lugna allesammans? Har jag lyssnat på fel låtar kanske? :D
Haha ja en del är väldigt lugna! Freaks och original, Ingen och jag, Vindvisa, Håll käft, Schyssta killens sång, Aldrig mera rädd (börjar lugnt men kommer igång sen med bra tempo), V.S.P (kommer också igång efter en stund), ADHD, Spring, Dialog mellan älskade del x (inte jättehögt tempo, men jag gillar det) är dom som jag tycker har ett lite högre tempo :) Men jag gillade han rent generellt, musiken är ju lite speciell så det är ju inte säkert det passar dig :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
296
Senast: Enya
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
947
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 090

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka