Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får väl köpa fler fällor.Ibland behövs flera fällor. Laddar mina med jordnötssmör
Ja, huset är så klart försäkrat. Kanske ska slå en pling till dem?Har du hemförsäkring kan de eventuellt stå för skadedjursbekämpning. Vi fick även fällor hemskickat gratis från Anticimex tack vare hemförsäkringen.
Ja det tycker jag. Vi har spenderat massor av pengar på på musfällor genom åren. Önskar att vi hade ringt tidigare till hemförsäkringen och frågat.Ja, huset är så klart försäkrat. Kanske ska slå en pling till dem?
Jag har tänkt tanken. Det kunde vara trevligt med katt. Tyvärr tänker jag lite för mycket och oroar mig för vad jag skulle göra med katten om jag måste flytta tillfälligt, eller om katten blir sjuk. Så då törs jag inte. Men ja, jag har tänkt på det länge.Katt?
Då så skulle du ju bli mindre ensam också.
Jag har tänkt tanken. Det kunde vara trevligt med katt. Tyvärr tänker jag lite för mycket och oroar mig för vad jag skulle göra med katten om jag måste flytta tillfälligt, eller om katten blir sjuk. Så då törs jag inte. Men ja, jag har tänkt på det länge.
Du verkar ju inte vara den som flyttar tillfälligt eller åker på långa semestrar utomlands eller så. Jag tror att en katt att pyssla skulle vara otroligt bra för dig:-)Jag har tänkt tanken. Det kunde vara trevligt med katt. Tyvärr tänker jag lite för mycket och oroar mig för vad jag skulle göra med katten om jag måste flytta tillfälligt, eller om katten blir sjuk. Så då törs jag inte. Men ja, jag har tänkt på det länge.
Jag tänker om jag måste flytta för jobb. Då kan jag bo någonstans tillfälligt tills jag hittar ett jobb närmare hemmet och kan flytta hem igen. Utlandssemester är inget för mig, men jag semestrar gärna inom landet om jag bara kan hålla ångesten i schack. En granne har sagt sig vara villig att se till katten om det behövs, men jag vågar inte riktigt förlita mig på det. Tänk om de själva ska åka bort samma tid eller om de flyttar?Du verkar ju inte vara den som flyttar tillfälligt eller åker på långa semestrar utomlands eller så. Jag tror att en katt att pyssla skulle vara otroligt bra för dig:-)
Jag tänker om jag måste flytta för jobb. Då kan jag bo någonstans tillfälligt tills jag hittar ett jobb närmare hemmet och kan flytta hem igen. Utlandssemester är inget för mig, men jag semestrar gärna inom landet om jag bara kan hålla ångesten i schack. En granne har sagt sig vara villig att se till katten om det behövs, men jag vågar inte riktigt förlita mig på det. Tänk om de själva ska åka bort samma tid eller om de flyttar?
Tror alla säger det. Men jag är ju trygghetsnarkoman.Om den dagen kommer så löser det sig ska du se
För kortare perioder så finns kattpensionat, vissa tar med sina katter när de reser, för längre flytt får du väl ta med katten till det tillfälliga boendet.Jag tänker om jag måste flytta för jobb. Då kan jag bo någonstans tillfälligt tills jag hittar ett jobb närmare hemmet och kan flytta hem igen. Utlandssemester är inget för mig, men jag semestrar gärna inom landet om jag bara kan hålla ångesten i schack. En granne har sagt sig vara villig att se till katten om det behövs, men jag vågar inte riktigt förlita mig på det. Tänk om de själva ska åka bort samma tid eller om de flyttar?
Jag tänkte bli inneboende på billigast möjliga ställe om jag behöver flytta tillfälligt. Det kan vara svårt att ta med sig katten då.För kortare perioder så finns kattpensionat, vissa tar med sina katter när de reser, för längre flytt får du väl ta med katten till det tillfälliga boendet.
Det finns ju massvis med folk som ensamstående med katt och under ännu sämre premisser än vad du har det :-) Se katten som en försäkring mot skadedjur och som en investering i ditt mående.