S
Stoppard
Hur reagerar ni om veterinären ber er ta på er hund en munkorg under undersökningen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stoppard skrev:Hur reagerar ni om veterinären ber er ta på er hund en munkorg under undersökningen?
Jag resonerar som du, är jag det minsta tveksam så skulel korgen på jag förstår att vetrinärer är rädda om sig!- men det har hitills aldrig behövts, inte ens med rätt smärtsamma ingrepp.GaurdianAngel skrev:Har aldrig hänt att jag blivit bed om det. Ber de mig om det för något enkelt som spruta eller allmän undersökning, skulle jag tacka för mig. Om det är så att hunden har rejält ont och måste undersökas/behandlas är det ok att den åker på.
Sån var min tik, som hade klippkort hos vetrinären.lady_vip skrev:Har tillochmed sytt ihop ena hunden utan bedövning, hon sa inte ett jota, men visst var det lite bekymmer med att sitta still, så sånt beror på hunden.
Dock finns det situationer där hundar är i chock och har ont, jag litar på mina hundar ändå, sen om de vill ha munkorg när jag lämnar rummet är deras ensak.
Ger ju min ena hund sprutor så ofta så hade de velat ha munkorg på henne för det hade jag nog skrattat
//E