Mugg Ny flyttad

K

kbr

Hej har haft min häst i 11år och nu kommer hon att vara hos min mor ett tag. Hon har flyttat några gånger när jag har haft henne och då har hon varje gång fått några konstiga vätska grejer men dom har försvunnit efter ett tag. Nu när hon flyttade till min mor långt bort så har inga av dessa konstigt vätska grejer kommit utan mugg och det har jag aldrig haft problem med förut. Det konstiga är att det är jätte torrt i hagen. Hon är varm i benet och har mugg.

Vad kan det vara?
Hon är alltid lugn stressar aldrig upp sig i onödan. Kan stress visa sig på utsidan istället för i beteendet ? Eller saknar hon något? Foderbyten? Fast hon går fortfarande på bete och får inga extra fodermedel förutom mineraler.

Några förslag eller tankar?

/Karin

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 443
Senast: Ridinglady
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 768
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 693
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 115
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka