Movie maker!

eviliny

Trådstartare
Har nu gjort en film i movie maker. Skulle försöka ladda upp den på photobuket men den tar i filtypen (MSWMM) finns det något program i datan där man kan göra om filen till typ avi, mov m.m???

Vill ju vissa upp min film ju!
Tack på förhand/Eviliny

Sv: Movie maker!

Jag kom fram till att spara man det som projekt så får filen MSWMM men om man väljer spara på min data(eller cd, skicka med e-post m.m) under punk 3 SLUTFÖR Film. Så sparas den som vanlig MOV file och kan laddas upp på photobuke eller någon annan stanns.

Hoppas du för står vad jag mena!

Sv: Movie maker!

Kom oxå på hur man skulle göra en stund senare. Men tack för att du delade med dig.:bow:

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 636
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer TW: Suicid . . . . Jag lever i vad som känns som en mardröm. Min fina vän orkade inte leva mer. Första maj hängde han sig i garaget men...
2
Svar
36
· Visningar
3 992
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
16 215
Senast: LenaH
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 600
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10