.mov-filmer

em76

Trådstartare
Jag har en Nikon Coolpix885kamera som jag tagit några små filmer med, men jag kan inte titta på dem. Har försökt öppna dem i mediaspelaren. Filerna har namn typ Dscn2702.mov.
Jag har frågat en som kan mer än jag om digitalkameror och han trodde att man måste ha en Macintosh för att kunna spela upp filmerna. Är det så illa? Jag vill se dem ju!
 
tror du antingen ska använda windows media player lr quictime(int rättstavat men) jag lykats se minna från en annan nikon coolpix(2200) tror jag använd något av dem men minns juh int häller formatet på dem riktigt
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 084
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 167
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 796
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp