Motion som nygravid med mensvärk ?

Väldigt intressant om än gammal artikel! Vore kul att veta om det finns nyare rön kring hur förhöjd puls hos mamman påverkar fostret :)
Jag hoppas det, men tror inte att det är ett alltför populärt forskningsämne.
Allt som jag hittade (letade i början av graviditeten) som var nyare hittade jag inte bra källor till. Men jag tycker den här artikeln är ett ganska bra riktmärke, trots ålder. :)

Jag har foglossning, mår illa och kräks flera gånger om dagen. Är i v 19-20 och är sjukt nöjd om jag tar mig till jobbet utan att behöva hoppa av tunnelbanan för att kräkas.
Den träning jag kan åstadkomma är typ korta, lugna promenader, allt annat är bara att glömma.
Hade jag mått bättre hade jag promenerat mycket mer, det är skönt och jag mår bra av det.

Är i v 19-20 och är sjukt nöjd om jag tar mig till jobbet utan att behöva hoppa av tunnelbanan för att kräkas.
OT, men oj vilken flashback jag fick till min första (oönskade) graviditet när jag var tvungen att hoppa av t-banan vid flera tillfällen och precis kunde hålla mig från att kräkas. Blev några längre promenader hem de veckorna. Jag hoppas att det går över för dig snart.

OT, men oj vilken flashback jag fick till min första (oönskade) graviditet när jag var tvungen att hoppa av t-banan vid flera tillfällen och precis kunde hålla mig från att kräkas. Blev några längre promenader hem de veckorna. Jag hoppas att det går över för dig snart.

Tack:)

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej hopp på kvällskvisten. vet absolut att ni inte kan svara på om jag är gravid eller inte och de är inte heller min fråga och ett test...
Svar
7
· Visningar
6 422
Senast: Amandas
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 588
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!

Hund, Katt, Andra Djur