Moser Max 45 vs Andis AGC2

Raceface

Trådstartare
Moser Max 45 eller Andis AGC2. Vilken klippmaskin skulle ni välja? Jag är ute efter en tystgående klippmaskin då min häst tycker det är lite otäckt med klippmaskiner. Budjeten ligger på max 2000:-

Sv: Moser Max 45 vs Andis AGC2

jag hade tänkt att köpa en andis men hörde att dom hade väldigt dålig kvalite, varit massa reklamationer på dom.

till min som är extremt rädd för klippmaskinen köpte jag den lilla maskinen dom har på hööks. den låter och vibrerar väldigt lite, och med den kunde jag faktisk klippa hela hästen! tidigare har vi alltid fått sedera honom eftersom han varit panikslagen. dock tar det ju en jäkla tid med en sån liten maskin, jag höll på i tre dagar innan jag var klar.. med min stora extra kraftiga maskin klipper jag även en mkt tjock och tät päls på 1,5 timme.

Sv: Moser Max 45 vs Andis AGC2

Okej, så det lutar åt Moser max 45 alltså. Någon som haft Mosern och vill dela med sig sina erfarenheter?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
641
Senast: cowgirl81
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag... 2
Svar
34
· Visningar
5 316
Senast: Mia_R
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 361
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 837
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31