Mopedförsäkring

ufot

Trådstartare
Har hittills haft min tre år gamla Viarelli S3 halvförsäkrad. Ekonomin är dock inte det bästa i nuläget så jag funderar på att bara ha den trafikförsäkrad. Efter att ha kollat runt lite verkar länsförsäkringar vara det billigaste (1981 kr/år).

Är det någon som har tipps på andra bolag som är billigare? Drömmen vore 500 kr/år men det verkar vara just en dröm.... Jag är inte intresserad av vad försäkringen täcker, det enda som intresserar mig är priset.

Liknande trådar

Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
30 869
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 242
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 682
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka