Montrar på eurohorse?

Lycanthrope

Trådstartare
Jag tänkte åka till mässan och köpa westerngrejer, men undrar vilka som kommer vara där?

Har kollat på eurohorse hemsida och hittar bara en westernbutik.
Är det bara den eller kommer det vara fler? :o

Sv: Montrar på eurohorse?

Vad jag vet kommer Western Horsemen och Highridge hounds and horses :) Hoppas ju på fler men...

Det ska ju vara en "westerngata" så hoppas det innebär lite mer är två butiker... Vill ha lite att kolla på nu när jag faktiskt har en anledning att handla! *hoppar upp och ner som ett lyckligt barn och ler fånigt* :)

Såg att du skulle dit på torsdagen? Åka med oss? :idea: Lena ska med, så det blir antagligen bil! :bump: (Och eftersom jag hatar pendeltåget är det mycket, mycker bra!)

Jaa! Heemskt gärna! Vilken tid åker ni? :banana:

På morgonen iaf... Jag är gärna där när det öppnar, om det inte är alldeles för tidigt!

Klart! Fast jag vet inte om jag vet hur du ser ut :o
Vi får ha färgglada hattar med vårt buke-nick på! :idea:

30428194.jpg

(jag har för mkt fritid... :D)

Det öppnar klockan elva:laugh:

Ja, heja får vi allt göra tycker jag! Och nicknameskepsar låter ju som en alldeles förträffligt bra idé. Lite orättvist dock.... Lycanthrope och Elanor är ju balla namn. LillMalin = iiinte lika ballt..! Men jaja, i westernsammanhang är jag nog dömd att föralltid bli känd som den lilla malin, så jag kör på det och skaffar en sparkdräkt med mitt nick på helt enkelt :idea:

Mäh, Lycanthrope är väl inget ballt. Haha :)

Lillmalin är då alldeles utmärkt! :D
Mitt smeknamn IRL tycks vara Pellevira och ibland Pelle, inte heller så roligt..
(Heter Elvira)

Jag har nog ingen keps att ha namn på så jag får väl helt enkelt smyga på er då :D

Smyg på oss bara, det blir roligast! Och så kommer jag se ut som :eek: innan jag fattar vem du är!

Vilken fin, egen liten tråd vi fick föresten :angel:

Nej, tråkigt. Vilken dag ska du dit då? :)

kl*

eftersom tråden ändå handlar om eurohorse, så tänkte jag höra med er vad ni är på jakt efter där nere..

för min del så ska jag känna å klämma på massor av saker för å veta vad jag vill beställa längre fram..

men det som är bestämt att jag ska köpa är back on tracks nya ridbenskydd
och ett lätt fodrat utetäcke.. sen kommer jag säkert köpa mycke fler grejjer som är både nödvändiga och totalt onödvändiga..

sen är det ju en del intressant i paddock programmet som jag ska kika på..

Senast ändrad:

Ni måste hoppa förbi och titta på EoD-studenterna! Jag själv ska inte med, men mina klasskompisar är där. De är så fina så, helt klart sevärt! Kika gärna på våra broschyrer och grejer med, och börja här hos oss i Skara sen! :D

Det kommer vara en hel del mässpriset hoppas jag? Funderar på att skaffa ett bett och se vad hästen säger om det nuförtiden...

På min inköpslista står det Hood, hovlack, överrullningsgjord, PRO choice boots, bett till shettisen, trailboken, cowboy magic Glansgel, fårskinnstunnel till gjorden .. Innetäcke.

Sen vad som faktiskt kommer med hem är en annan sak :D

Och jag ska ha pappar, benskydd, sadelgjordar, kanske en sadel, träns, bett, tyglar. (dubbel uppsättning av allt utom sadel)
Sele till shettisen. Något roligt till mig och en jävla massa "skräp" :D

Vi var där idag! Jag fick med mig bland annat en Prof Choice pad och ett stångbett till Grand, och ett par sporrar till mig :laugh: Och ett carrot stick-plagiat som jag har hoppas på ska fungera bra ;)

Adell! Var skapade du din underbart tjusiga keps nånstans? Jag ska ju fortfarande ha en keps..... :bump:

Liknande trådar

Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 994
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 157
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka