Momssatser

S

skippy

Någon som vet vilka momssatser som gäller för uthyrning av box, resp. hyra av hel anläggning ? Tacksam för svar av någon som verkligen vet :idea:

Beror på lite hur du menar...Jag tänkte hyra ut boxar, och hörde efter hur det funkar om man är privat person utan att man har ett företag, men det var kanske inte det du var ute efter?
MVH. Matten

Näe, det handlar mer om huruvuda det är 25% moms på lokalhyra eller lägre. Tack ändå......

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 098
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 037
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
620
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 536
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Göra egen tvål
  • Vad gör vi? Del CCV