Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Har en ponny efter honom och han är väldigt vass, men han är också mycket arbetsvillig. Har hört att M. Action Man var mycket tuff som ungponny och tydligen reds in av en jockey på Täby, men det kanske inte stämmer alls. Vore kul att veta lite mer och om det stämmer.
Jag köpte i höst ett sto efter Action Man ue: Pegasus Moonstone, tänk som ridhäst till min 6 åriga dotter. Jag köpte henne osedd (OK då, jag såg 2 bilder av henne först=) från Gbg området och sedan flyttade hon till mig och blev Norrbottning. Hon funkar KANON!! En ängel att pyssla med, även 2 åringen borstar och leder henne. Min dotter som är nybörjare kan rida henne själv i skogen (med medföljare såklart), hoppa små pinnar och hon lyder/lyssnar på allt. Mitt vinterprojekt är att köra in henne och hon klarar även det galant. Grace är pigg,framåt och älskar verkligen att jobba, utan att hon någonsin blir för het och drar iväg. Rörelserna är luftiga och fina i alla gångarter med bra påskjut bakifrån.
Förra helgen var hon med på löshoppning och kunde inte ha skött sig bättre.
Hon hoppar med utmärkt teknik och använder huvudet vid taxering och språng. Hon varken slarvar eller överilar sig.
Dessutom är hon söt som socker=) Ett underbart litet huvud med pytte,pytte öron och stora vackra ögon. Kunde jag ha önskat något mer så hade det isf varit en något kortare rygg och en smula bättre överlinje, men jag räknar med att hon förbättrar den med ordentlig uppbyggande träning. När hon kom var hon i det närmsta totalt omusklad med en stor hömage.
Jag är så himla nöjd med henne och jag ångrar inte en sekund att jag köpte just denna lilla älskling!
Jag slänger in ett par bilder av henne också. På ridbliden hade hon endast varit här i ca en vecka och såg mer än lovligt tråkig ut i kroppen. Kan lova att hon ser bättre ut nu men jag har tyvärr inget färskare foto.
Som kuriosa kan jag berätta att en av hans unga ryttare vid ett tillfälle, när alla barnen i skolan skulle ta med sig sitt favorit djur, tog med sig Action till dit och alla barnen beundrade den vackre och snälla ponnyn.