Modernisera bilduppläggningen

Kan säga att jag nu lagt upp bilder, dock tog det några krasade photobucket omgångar och kommer dröja ett bra tag igen då jag sällan är vid datorn och är endast där det går att få bilderna från photobucket till buke,

Later ju som att du mer har problem med photobucket. Photobucket som for ovrigt ar sa stenalders att jag inte forstar hur deras servrar fortfarande fungerar och ar allmant kant for att vara skit. Byt till en annan host?
Rekomenderar ocksa imgur.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan har nu hunnit bli 23 år, den startades 14/5 1996, redan förra året skrev jag att det kanske var dags att sluta räkna. Men...
Svar
5
· Visningar
4 817
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Nu börjar det väl strax bli dags att sluta räkna. 22 år sedan starten 14/5 1996. Den största uppdateringen som skett det senaste året...
Svar
0
· Visningar
1 807
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webbsidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men de heter nu Bukefalos.com sedan...
Svar
2
· Visningar
1 211
Senast: Mim
·
Övr. Hund (... Varför så fattiga kategorier här? Hälsa, avel, bilder - inte en enda om typ träning? :cautious:) Nåväl, såhär ligger det till: jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 208
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar