Nyckelordet här är nog adjungerad, han bor i Stor-Äpplet.
Umeå är ju lite suspekt, alla vet ju att det är inlandet som är det RIKTIGA Norrland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nyckelordet här är nog adjungerad, han bor i Stor-Äpplet.
Ot: Trodde att tråden skulle handla om maskar, larver och annan modern mat. Framtidens mat . Eftersom det var "så illa".
Ja liiiteÄr du besviken?
Jag har ätit på Clarion på Norra bantorget och var inte ett dugg impad, ingen av mina kollegor heller.Är det nu jag ska säga att jag är underimponerad efter att ha ätit på hans konceptrestaurang på Clarion i Östersund? Inte dåligt men det mesta har varit ganska smaklöst. Beskrivningarna låter bättre än vad det smakar.
Ska det gå med PostMord så kommer de dillstekta rabarberna med rostade jordgubbar eventuelltDin beställning är noterad. Om det ska åka från Umeå till Linköping ???? Kommer det imorgon...
Jag har använt det många gånger helt utan att veta betydelsen .Zest är ett jättebra ord i wordfeud. Slut på viktigt meddelande
Samma här!Jag har använt det många gånger helt utan att veta betydelsen .
Wow - ni har alltså klarat att avhålla er från att googla ett okänt ord.Samma här!
Det var svårt, jag fick sätta mig på händerna.Wow - ni har alltså klarat att avhålla er från att googla ett okänt ord.
Jag har ätit på Clarion på Norra bantorget och var inte ett dugg impad, ingen av mina kollegor heller.
Jag tindrar enbart med ögonen om renjävlarna är långt från tallriken och vägen."Problemet" är ju att jag varit där med icke-svenskar... dvs så fort det är en renjävel på menyn tindrar de med ögonen och är supernöjda
Jag tindrar enbart med ögonen om renjävlarna är långt från tallriken och vägen.
Nja, det fastnar nog på tajgan strax söder om Umää.Jag har ätit på Clarion på Norra bantorget och var inte ett dugg impad, ingen av mina kollegor heller.
Ska det gå med PostMord så kommer de dillstekta rabarberna med rostade jordgubbar eventuellt
nästa vecka, kanske, om du har tur ..?
Nja, det fastnar nog på tajgan strax söder om Umää.
En bjärv? En norrländsk korsning mellan Björn och järv? Det här blir bara värre och värre!Äsch, den är väl en baggis. Ska vi snacka svår terräng säger jag bara brant fjällsida med pudersnö (och att en är jagad av en bjärv). DÄR snackar vi utmaning!
Ska det gå med PostMord så kommer de dillstekta rabarberna med rostade jordgubbar eventuellt
nästa vecka, kanske, om du har tur ..?
En bjärv? En norrländsk korsning mellan Björn och järv? Det här blir bara värre och värre!
Det där klippet är det bästa jag vet i hela världenVa, har du inte sett Pistvakt?!
Och jag trodde den skulle handla om tillsatser och saker som processats så man inte är säker på vad de ursprungliga råvarorna var...Ot: Trodde att tråden skulle handla om maskar, larver och annan modern mat. Framtidens mat . Eftersom det var "så illa".