Mobiloperatören Fello

mandalaki

Trådstartare
... någon som har den?

De använder Telias nät så täckningen kommer att vara bra, men är där några hakar? Är kundservicen bra?

De verkar vara ett klart konkurrenskraftigt alternativ.

... någon som har den?

De använder Telias nät så täckningen kommer att vara bra, men är där några hakar? Är kundservicen bra?

De verkar vara ett klart konkurrenskraftigt alternativ.

Jag testade Fello en kort period men hade enorma problem att få simkortet att fungera tillsammans med min mobil. Jag vet inte om det var telefonen som spökade eller simkortet men det i kombination med dålig täckning från Telia i mitt område gjorde att jag sade upp det inom 2 månader.

Kundservicen var däremot toppen och de var så pass schyssta att jag inte behövde betala en krona för den perioden :up:

@Septicemia Aha, vad lustigt! Det är nämligen pga simkortsstrul som jag överväger att byta bort Hallon. (Eller rättare sagt, det är pga deras hantering på chatten häromdagen, när jag behövde diskutera mitt simkortskrångel med dem).

Schyst att du slapp betala!

@Septicemia Aha, vad lustigt! Det är nämligen pga simkortsstrul som jag överväger att byta bort Hallon. (Eller rättare sagt, det är pga deras hantering på chatten häromdagen, när jag behövde diskutera mitt simkortskrångel med dem).

Schyst att du slapp betala!

Vad märkligt! Jag har aldrig haft problem med simkortet med de större operatörerna så jag blev rätt paff när det helt plötsligt inte fungerade alls. Telefonen tappade kontakt med simkortet konstant och det gick inte att komma åt 3/4G för surf osv. Men servicen var som sagt otroligt bra, sedan har de ju inte samma tillgänglighet när det gäller kundservice som jättarna på marknaden men jag fick bra hjälp och snabba svar.

Har inte testat Fello men Vimla, en annan lågprisoperatör (fast till telenor). Har bara positiva grejer att säga! Lägre pris & mer surf som dessutom sparas från månad till månad.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 033
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 655
Senast: EZMK
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
11
· Visningar
882
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
367
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?